loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 20 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

 

soft98EASEUS Data Recovery Wizard Professional 7.0  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنند . از دیگر ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی اطلاعات پاک شده از فلش دیسک ها ، حافظه های جانبی همانند حافظه های تلفن همراه ، حافظه های دوربین های دیجیتالی و یا Mp3 Player ها و ... اشاره نمود. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت کپی فایل ها و اطلاعات از دیسک ها آسیب دیده و خراب می باشد . CHENGDU YIWO Tech  نام شرکت تولید کننده این نرم افزار می باشد.

Admin بازدید : 8 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

soft98Photo Stamp Remover 6.1 گاهی تصاویری را می بینیم که با وجود زیبایی و جذابیت های فراوان تصویر دارای ایرادی بزرگ هستند آن وجود یک Watermark و یا نوشته ی اضافه بر روی آنهاست. این نوشته ها اغلب نمایانگر حق کپی رایت ، نام طراح عکس و یا تاریخ هستند حتی با وجود حذف این موارد تصویر از حالت اولیه خود هم زیبا تر و حذاب تر می شود اگر دوست دارید که اثری از این موارد در تصاویر نباشد می تواند از نرم افزار فوق العاده Photo Stamp Remover کمک بگیرید با کمک این نرم افزار شما به راحتی و بدون هیچ دانشی می توانید متن ، لوگو ، علامت و ... اضافی را از روی تصویر حذف کنید .

Admin بازدید : 4 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

ZOTAC WinUSB MakerZOTAC WinUSB Maker 1.0 Final امروزه با روی کار آمدن حافظه های قابل حمل از جمله فلش مموری و هارد اکسترنال و کنار رفتن دیسک های نوری از جمله DVD بهتر است برای نصب ویندوز از اینگونه حافطه ها استفاده کرد چرا که علاوه بر اینکه دارای نرخ انتقال اطلاعات بسیار بالایی هستند دیگر نیاز نیست نگران صدمه دیدن دیسک های ویندوز خود باشید، ZOTAC WinUSB Maker نرم افزاری کم حجم و بسیار کاربردی برای نصب سیستم عامل های مختلف از طریق درگاه USB است، این نرم افزار همانطور که از نام آن پیداست یکی از بهترین نرم افزارها

Admin بازدید : 4 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

soft98UltraCopier 1.0.1.10 نام برنامه رایگانی است که برای انجام عملیات کپی و انتقال فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار ویژگی های فوق العاده زیادی دارد که عملیات کپی را برای شما راحت تر می کند. همچنین این نرم افزار طوری طراحی شده است که فقط با چند کلیک شما می توانید فایل های مختلف را جا به جا کنید. امکان Pause و Resume کردن عملیات، کنترل سرعت کپی فایل ها، صف فایل های در حال کپی و رابط کاربری مناسب از ویژگی های این نرم افزار می باشد

Admin بازدید : 6 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

Startup Delayer

Startup Delayer 3.0 Build 351 نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت Startup ویندوز است. در بعضی مواقع به دلیل نصب برنامه های زیاد ممکن است سرعت ویندوز شما کند شود که یکی از این عوامل برنامه هایی است که دور از چشم شما هنگامی که ویندوز لود می شود پس از چند ثانیه اجرا می شوند و فضای رم و سی پی یو را اشغال می کنند. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید تمامی این برنامه هایی که موقع اجرای ویندوز شروع به کار می کنند را مدیریت کنید و مواردی را که بی استفاده می باشند را غیر فعال کنید. همچنین یکی از ویژگی های بارز این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید نمایش تمامی برنامه های موجود در Startup که به طور عادی در Startup ویندوز نشان داده نمی شود مثل ویروس ها، شما به کمک این برنامه اگر آشنایی با ویروس ها داشته باشید به راحتی می توانید آدرس ریشه اصلی ویروس را پیدا و از طریق Safemod به حذف دستی ویروس بپردازید.

Admin بازدید : 5 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

soft98Viber Free Calls & Messages 4.0.1.2 یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.
فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

Admin بازدید : 7 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
فرمت‌کردن فلش‌های قفل شده, حافظه‌های فلش

مجله زندگی شیک : نوارهای کاست قدیمی را به ‌یاد می‌آورید؟ پایین این کاست‌ها یک تکه پلاستیکی قابل شکستن وجود داشت که با شکاندن آن، قابلیت ضبط مجدد روی نوار از بین می‌رفت و به‌این ترتیب شما می‌توانستید از ضبط احتمالی روی آن جلوگیری کنید.

 

امروزه حافظه‌های فلش و کارت‌های حافظه جای نوارهای کاست را گرفته است و کاربران بسیاری اطلاعات خود را روی این حافظه‌ها ذخیره می‌کنند. برخی از این حافظه‌ها همچون نوارهای کاست مجهز به یک کلید کوچک برای قفل کردن قابلیت نوشتن یا پاک‌کردن اطلاعات از روی حافظه بوده و برخی دیگر نیز از این قابلیت بی‌بهره هستند.

Admin بازدید : 6 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
soft98iDeer Blu-ray Player 1.4.2.1421 پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و … را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.
Admin بازدید : 10 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

soft98

Hard Drive Inspector Pro 4.20 Build 186 یکی از مهم ترین بخش های سیستم ما هارد دیسک است که محل ذخیره کردن اطلاعات است و ما اکثرا به آن توجهی می کنیم و آن را به حال خود رها می کنیم. این عمل ما باعث می شود که در دراز مدت سرعت و قدرت هارد ما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و حتی در بعضی مواقع بعضی اطلاعات خود به خود پاک شوند. امروزه با تولید هارد دیسک هایی که قابلیت های فراوانی دارند تا حدود زیادی به جلوگیری از این قضیه کمک شده است. اما شما با این نرم افزار می توانید بر سلامتی هارد دیسک خود نظارت داشته باشید و سرعت و قدرت آن را تا حد بسیار زیادی حفظ نمایید و از پاک شدن فایل های خود جلوگیری نمایید.

Admin بازدید : 7 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Aidfile Recovery SoftwareAidfile Recovery Software Professional 3.6.4.0 ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

Admin بازدید : 9 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
soft98Image Tuner 4.3 نرم افزاری ساده و کم حجم به منظور ویرایش سریع تصاویر می باشد، به واسطه آن می توانید عکس های دیجیتالی خود را به دیگر فرمت های عکس تبدیل کنید، ابزار دیگر این نرم افزار تغییر سایز تصاویر است که امکان تغییر سایز عکس ها به صورت بسیار ساده را برای شما فراهم می آورد، از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن Watermark بر روی تصویر، انجام عملیات به صورت دسته ای و پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس همچون JPEG, BMP, PNG, TIFF و ... اشاره کرد .
Admin بازدید : 10 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

 Wise CareWise Care 365 Pro 2.88.232 Final مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می ده

Admin بازدید : 8 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

MAGIX Movie Edit ProMAGIX Movie Edit Pro 2014 Premium 13.0.2.8 نام نرم افزاری کامل از محصولات کمپانی MAGIX در زمینه ویرایش فیلم است که می تواند بخش عظیمی از نیاز های کاربران حرفه ای را برآورده نماید . نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن را دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد .

کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند ، می توانند به این نرم افزار در این زمینه اعتماد کامل داشته باشند . نرم افزاری که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به آن ها می دهد .به کمک این برنامه می‌توانید به راحتی فیلم‌هایی را که توسط دوربین خود گرفته‌اید ببرید و بدوزید و هر نوع تغییری که دلتان می‌خواهد ازقبیل افکت های متنوع و Menu های متحرک در هر قسمتی از فیلم و همچنین برگزیدن صدا یا موزیک مورد علاقه خود برای ویدئو ؛ گذاشتن و برداشتن صدا ؛استفاده از جلوه‌های بصری مختلف و زیبایی که به طور از پیش آماده در برنامه وجود دارد، روی آن‌ها قرار دهید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است دی عین حالیکه پروژه شما می تواند بسیار حرفه ای باشد .

Admin بازدید : 8 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

WinX HD Video Converter Deluxe

WinX HD Video Converter Deluxe 5.0.0 قابل اعتمادترین نرم افزار تبدیل ویدئو های HD است که میتواند فرمت های معمول HD مانند HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD و غیره را تبدیل کند. علاوه برموارد ذکر شده این نرم افزار توانایی تبدیل فایل های HD و SD به یکدیگر را دارد. از نمونه فایل های SD میتوان به AVI, MP4, MOV, WMV و غیره اشاره کرد.
با محیط کاری ساده، WinX HD Video Converter تجربه راحتی در تبدیل ویدئو برای شما خواهد آورد. با توجه به نیاز خود میتوانید با چند کلیک فایل های HD را به SD و فایل های SD را به HD تبدیل کرده و از آنها لذت ببرید. در قسمت های تنظیمات این نرم افزار می توانید پارامترهای صوتی و کیفیت تصویر را تنظیم کنید. هدف این نرم افزار تبدیل فرمت فرمت , ساده کردن امر تبدیل فایل های HD است که این راحتی در این نرم افزار فراتر از انتظارات شما است.

Admin بازدید : 6 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Windows 7 Manager

Windows 7 Manager 4.3.5 Final نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.

Admin بازدید : 7 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
MultiMonitorToolMultiMonitorTool 1.55 زمانی که شما با چند مانیتور کار می کنید باید از یک ابزار مناسب برای مدیریت آنها هم استفاده کنید. MultiMonitorTool نام ابزار کم حجم و رایگانی است که به شما اجاره می دهد تا به راحتی چندین مانیتور را مدیریت کنید . از ویژگی های MultiMonitorTool می توان به فعال / غیرفعال کردن مانیتورها، انتخاب مانیتور اصلی (Primary)، ذخیره کردن پیکربندی تمام مانیتورها، انتقال از یک مانیتور به مانیتور دیگر و ... اشاره کرد .
Admin بازدید : 12 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

soft98Photo Magician 2.3.7 نرم افزار کم حجمی است که امکان پردازش، تبدیل فرمت و تغییر اندازه تصاویر را به شما می دهد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید چندین فایل را به صورت دسته ای و در یک مرحله تبدیل و پروفایل های سفارشی تبدیل خود را ایجاد کنید. فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار شامل BMP, GIF, JPG, PNG ,TIF, RAW, DDS, PCX, PSD, TARGA, WBMP و WMF می باشد .

Admin بازدید : 6 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
Textaizer

Textaizer Pro 4.3 Build 53
این نرم افزار تصاویر دلخواه شما را به طرح های گرافیکی با کدهای ASCII تبدیل می کند و شما به راحتی می توانید عکس متنی ساخته شده را به فرمت HTML تبدیل نموده و در وب سایت تان قرار دهید. از طریق ویرایشگر ASCII نیز میتوانید تصاویر مورد نظر خود را طراحی و ذخیره کنید .
Admin بازدید : 7 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

 

need for speed Rivals

Need for Speed Rivals جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند.

 

نام بازی: Need for Speed Rivals
ژانر: Racing
زبان: English
فرمت : ISO
ناشر: Electronic

Admin بازدید : 7 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

soft98NetTraffic 1.25.7 امروزه با محدودیتی که بعضی از Isp ها برای مشترکین Adsl و وایمکس در نظر می گیرند، نرم افزاری مانند NetTraffic برای مشترکین اینترنت یک نرم افزار ضروری می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از میزان ترافیک مصرفی اینترنت خود مطلع شوید و به مدیریت آن بپردازید. همچنین این نرم افزار می تواند ترافیک مصرفی شما را بر اساس زمان با نمودارهای گرافیکی زیبایی نشان دهد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید، چون با استفاده از آن مطمئنا تا پایان دوره ی اشتراکتان ترافیک اینترنت خواهید داشت .

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 10,164
  • بازدید کلی : 251,461