loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 13 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

بافت جلیقه زنانه,آموزش بافت جلیقه


سایزها: XXL-XL-L-M-S

اندازه های نهائی
 دور سینه 91.5-101.5-109-119.5-129.5 سانتیمتر
طول 66-67.5-72.5-75-77.5 سانتیمتر

وسایل لازم :
کاموای صد درصد آکرلیک 300-300-500-500-600 گرم
میل گرد شماره 6 میلیمتری
میل قلاب بافی شمار 5.5

Admin بازدید : 34 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش پارتی پاتوق ، ورود یکی از دوست دخترهای سابق یک داماد چینی به مراسم عروسی وی و حمله او به عروس جوان باعث برهم خوردن مراسم عروسی شد. طبق تصاویر منتشر شده توسط شاهدان حاضر در این مراسم عروسی زن جوانی که باردار به نظر میرسید با پوشیدن یک لباس عروس وارد سالن مراسم عروسی شده و به شدت با داماد و عروس جوان درگیر شد. این زن که مدعی بود فرزندی از آقای داماد در شکم دارد به شدت به او حمله ور شده و سپس به زد و خورد با عروس جوان پرداخت.

میهمانان حاضر در مراسم به قدری شوکه شده بودند که از جای خود حرکت نکردند و بعد از اینکه زن جوان تور عروسی را ازسر عروس کشید آنها وارد صحنه شده و سعی در آرام کردن این زن داشتند. این دختر جوان به قدری عصبانی شده بود که حتی جمعیت 6-7 نفری میهمانان نمیتوانستند مانع از حمله او به زوج جوان شوند. او با گریه از داماد میخواست که مسئولیت فرزندی که به او تحمیل کرده است را بپذیرد. نکته جالب این دعوای پر سرو صدا طرفداری عروس خانم از داماد بود. او خطاب به این دختر گفت : “اگر قصد تو اخاذی نیست میتوانستی خیلی زودتر از اینکه جنین تا این اندازه رشد کند آن را سقط کنی، تو اکنون قصد داری که شوهر مرا وادار کنی هزینه زندگی تو را بدهد و من مانع این کار میشوم.”

عاقبت دختر بازی آقای داماد در دوران مجردی + تصاویر
عاقبت دختر بازی آقای داماد در دوران مجردی + تصاویر
Admin بازدید : 8 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

رستوران دارها سعی می کنند با ساخت محیطی قشنگ به همراه موسیقی زنده یا اضافه کردن یک بخش روباز به رستوران خود زیبایی آن را دو چندان کنند. عده ای نیز تلاش دارند تا فضای داخلی را به هر نحوی که شده متفاوت بسازند و مشتری های خاص جذب کنند.

هر مشتری که اولین قدم را در رستوران “مس پروونسال” می گذارد فکر می کند وارد یک گلخانه خارج شهری شده است که محل پرورش انواع گیاهان خانگی و دارویی است اما این رستوران یک محل برای آرامش گرفتن و صرف غذا در جنوب فرانسه است.

این رستوران بسیار خاص و به جرات می توان گفت منحصر به فرد است. تقریبا تمام فضای آن به غیر محل های قدم زدن و میزها با گل پوشانده شده است. در این رستوران حتی پیدا کردن منوی غذاها نیز کار سختی است زیرا در میان گل ها پنهان شده است.

این رستوران برای افرادی ساخته شده است که علاقه بسیاری به گل و گیاه دارند زیرا تقریبا تمامی گونه های گل که در فرانسه و شاید اروپا وجود داشته دارد در این رستوران دیده می شود. بر روی تمامی میزها نیز گل و گیاه های مختلف وجود دارد. به گفته صاحب آلمانی این رستوران تمامی گل هایی که وزد پژمرده می شوند روزانه تعویض می شوند.

رستورانی مخصوص عاشقان گل و گیاه + تصاویر
رستورانی مخصوص عاشقان گل و گیاه + تصاویر
Admin بازدید : 16 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

در زیر چند تصویر از بزرگترین، سریع ترین، بلندترین، عجیب ترین و غیرعادی ترین رکوردشکن های گینس در سال 2013 را می بینید که رکوردهای آنها در نسخه جدید کتاب رکوردهای گینس 2014 چاپ خواهند شد.

1. کوچکترین خودروی جاده ای دنیا 63.5 سانتیمتر ارتفاع، 65.41 سانتیمتر عرض و 126.47 سانتیمتر طول دارد و توسط آستین کولسون از ایالات متحده اختراع شده است.

جالب ترین رکوردهای گینس 2014 + تصاویر
جالب ترین رکوردهای گینس 2014 + تصاویر
Admin بازدید : 17 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

کارگر موزه در جزیره فارو در حال شستن و نهنگ مرده بود که ناگهان منفجر شده و محتویات داخل شکم اش به بیرون پرتاب شد.

بیولوژیست ناوارد، با هدف سالم درآوردن اسکلت نهنگ برای نمایشگاه آرام عمل کرد اما از گاز متان داخل شکم نهنگ خبردار نبود.

صید نهنگ در جزیره فارو صنعتی باستانی محسوب شده اما طرفداران حیوانات این امر را همیشه مورد نکوهش قرار داده اند.

البته این نهنگ یکی از دو حیوانی است که این هفته در ساحل مرده پیدا شدند.

بیولوژیست این داستان – Bjarni Mikkelse- تلاش کرد تا شکم حیوان را دریده تا استخوان هایش سالم در آمده تا در نمایشگاه قابل نمایش شود. وی گفت فقط کمی فشار به داخل بدن این حیوان آوردیم و آنچه مشاهده می کنید رخ داد.

به گفته کارشناسان دو روز از مرگ نهنگ گذشته بود و در این مدت باکتری ها تولید متان داخل بدن نهنگ کرده و به همین خاطر گاز داخل بدن نهنگ خارج شده و تولید انفجار کرده است.

ظاهرا مردم بومی اصرار به بردن لاشه نهنگ برای مصرف کرده اند!

جزیره فاروبا 500 هزار نفر جمعیت در 200 مایلی شمال اسکاتلند واقع شده و 200 سالی است تحت حکومت نروژ قرار دارد.

لحظه منفجر شدن شکم نهنگ 13 متری !! + تصاویر
لحظه منفجر شدن شکم نهنگ 13 متری !! + تصاویر
Admin بازدید : 7 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

با اینکه امروزه سس شکلات را می‌شود در بسته‌بندی‌های جور واجور و به راحتی خرید اما تهیه آن در خانه مطمئنا به صرفه‌تر و با کیفیت‌تر است. سس شکلات را همراه میوه و انواع کیک و شیرینی سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

آموزش آشپزی «سس شکلات» خانگی
آموزش آشپزی «سس شکلات» خانگی
Admin بازدید : 14 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
http://www.beytoote.com/images/stories/mode/mo10829.jpg

یکی از ترفندهای زیبا و البته خطرناک مد در2014-2013 استفاده از اشکال نوک تیز در طراحی لباس، کفش، ناخن‌ها و... است. دیگر آن کفش‌های پاشنه بلند لژ دار از مد افتاده اند و جای آنها کفش‌هایی با پاشنه‌های تیز و پنجه‌های مثلثی شکل آمده است.

 

این کفش‌ها شاید به جذابیت‌تان بیفزایند اما هر کسی آنها را امتحان کرده باشد می‌داند بعد از نیم ساعت پاها شروع به ورم کردن و دردناک شدن می‌کنند. این پایان قضیه نیست! شاید با یکی، دو ساعت بعد از در آوردن کفش درد و ورم پای‌تان برطرف شود اما چندین سال بعد وقتی سن‌تان بالاتر می‌رود متوجه خواهید شد کنار شست پای‌تان یک برآمدگی ایجاد شده و روز به روز بزرگ‌تر می‌شود! آن وقت است که دیگر کفش‌های معمولی هم به پای‌تان نمی‌رود. این مشکل قوز شست پا نام دارد که البته درمان‌پذیر است اما درد سرهایش به این کفش‌های نوک تیز نمی‌ارزد! دکتر علی اکبر اسماعیل‌جاه، جراح و متخصص ارتوپدی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شما را در این مورد راهنمایی می‌کند.

 

Admin بازدید : 101 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه ” اهدای تخمک” برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.

با راه اندازی این بنگاه ” اهدای تخمک” زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
Admin بازدید : 75 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

درحالیکه آیین های در دسترس مدرن ما ممکن است خوشایند به نظر نیایند، پروسه طبیعی بازگشت بدنمان به طبیعت حتی از آن هم پست تر است. حتی قدیمی ترین مردمان هم می دانستند چگونه بین خود و جسد در حال تجزیه فاصله بگذارند. در سال ۲۰۰۳ باستان شناسان انسان هایی باستانی مربوط به ۳۵۰۰۰۰ سال پیش در شمال اسپانیا یافتند که مردگانشان را دفن می کردند.
پس در طی تجزیه چه اتفاقی برای بدن می افتد؟ دراینجا ۵ اتفاق عجیبی که بعد از مرگ برای بدن می افتد را بازگو کرده ایم.

5 اتفاقی که بعد از مرگ شما رخ می دههد !

Admin بازدید : 18 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
سلطان گواهینامه ایران کیست؟! (دارای 15گواهینامه)

اگر گواهینامه‌هایم را به هم بچسبانم از قدم بلندتر می‌شود»؛ این بخشی از صحبت‌های سیدکاظم شریفی، مرد 52 ساله‌ای است که از 12-13 سالگی عاشق رانندگی و گواهینامه گرفتن می‌شود.
 
به گزارش ایران ناز از 13 سالگی تا 18 سالگی که سن و سالش به مرز قانونی شدن می‌رسد، می‌افتد دنبال گواهینامه گرفتن و تا همین دو سال پیش هر سال دنبال گواهینامه جدیدی بوده و بالاخره در 50 سالگی پانزدهمین گواهینامه‌اش را می‌گیرد.

اهل خمین است و بازنشسته سازمان بهزیستی. آنقدر در این سال‌ها گواهینامه گرفته که دیگر هیچ گواهینامه رانندگی وجود ندارد که او نگرفته باشد. گفت‌وگوی خواندنی تهران‌امروز با سلطان بی‌چون و چرای گواهینامه در ایران پر از نکته‌های بامزه‌ای است که علاقه این مرد به رانندگی را نشان می‌دهند.

گواهینامه‌های چه خودروهایی را دارید؟
من همه گواهینامه‌های رانندگی کشور اعم از سبک، سنگین، درون شهری، برون شهری، ماشین‌آلات کشاورزی، معدنی، عمرانی و صنعتی را دارم. 15 عنوان گواهینامه من شامل گواهینامه‌های دوچرخه، موتور سیکلت، پایه2، پایه یک، بین‌المللی، جرثقیل، لودر، گریدر، بولدوزر، دامپر، تراکتور، کمباین، بیل مکانیکی، غلتک و لیفتراک می‌شود.

اولین گواهینامه را کی گرفتید؟
اولین گواهینامه را در سن 13 سالگی گرفتم که مربوط به دوچرخه بود.

آخرین گواهینامه‌ای که گرفتید کی بود؟
آخرین گواهینامه‌‌هایم را سال 88 گرفتم و برای ماشین‌های گریدر و دامپر بود.

گرفتن کدام گواهینامه از بقیه سخت‌تر بود؟
به نظرم پایه یک سخت‌تر بود. 24 سال پیش یعنی سال 66 این گواهینامه را گرفتم. امتحان جرثقیل از همه امتحان‌ها سخت‌تر بود. چهار بار رد شدم. آیتم‌های خاصی دارد. مثلا می‌گویند این بار را از زمین بلند کن و بدون اینکه تعادلش به هم بخورد بگذار کنار جرثقیل.
 
بعد باید در یک زاویه خاصی همان بار را جابه‌جا کرد. اگر این زاویه‌ها یا محل فرود آمدن بار به‌هم بخورد، رد می‌کنند. باید طوری با لیدرها تنظیم کنی که قشنگ سر جای خودش قرار بگیرد.

برای گرفتن و آشنایی با این ماشین‌های عجیب و غریب کجا آموزش می‌دید؟
در ایران جای خاصی برای آموزش وجود ندارد. معمولا جلوی ساختمانی یا جایی، ماشینی را پیدا می‌کردم و پولی به صاحبش می‌دادم و خواهش می‌کردم که ماشینش را چند ساعتی به من قرض بدهد.
 
کمپرسی و بولدوزر و هر کدام از این ماشین‌ها را با سختی پیدا کردم. روزهای امتحان در شهرک آزمایش هم مشکلات زیادی داشتم و هیچ امکاناتی نداشتم. باید برای جناب سرهنگ آژانسی می‌گرفتم و آنها را می‌بردم جایی که ماشین سنگینی باشد تا با کلی دردسر امتحان بگیرند.
 
پراید و پیکان هم نیست که راحت باشد. با شرایط خاصی که من و سرهنگ داشتیم با استرس خاصی امتحان می‌دادم. دفعه اول معمولا قبول نمی‌شدم. در ماشین‌های سنگین در آیتم‌های اولیه رد می‌شدم. بعد از تمرین‌های مداومی که انجام دادم. در سرما و گرما و در خیابان و بیابان سخت تمرین می‌کردم.

چرا این همه گواهینامه گرفتید؟
از بچگی به رانندگی علاقه داشتم و از همان 12-13 سالگی افتادم دنبال گواهینامه گرفتن. به مرور زمان گواهینامه پایه 2 را گرفتم، بعد موتور. آنجا در ذهنم جرقه‌ای زده شد که تا آخر قضیه بروم و ته آن را دربیاورم. برای همین انگیزه‌ای پیدا کردم برای ثبت‌نام گرفتن گواهینامه‌های ویژه.

از پیگیری 37 ساله برای گرفتن این همه گواهینامه، خسته نشده‌اید؟
بعضی‌ها می‌گفتند که این گواهینامه‌ها را می‌خواهی چه کار اما خیلی‌ها هم که می‌فهمیدند که من در این کار همتایی ندارم انرژی مضاعفی به من می‌دادند و تشویقم می‌کردند.

برای ثبت این رکورد در جهان هم اقدامی کرده‌اید؟
مدارکم را به صورت PDF برای گینس فرستادم و مکاتبه‌هایم کمتر از یک ماه نتیجه داد و از من تقدیر و تشکر کردند. اگر ایران حمایت کند، یکسری کارهای عملی باید انجام بدهم و مدارک را تحویل بدهم تا این رکورد ثبت جهانی شود. وزارت خارجه ایران هم این موضوع را تایید کرده است. البته هزینه‌هایی هم دارد که نهادهای دولتی باید حمایت کنند. راهنمایی و رانندگی هم گفته ما فقط می‌توانیم مدارک را تایید کنیم.

چندتا از این گواهینامه‌ها را استفاده می‌کنید؟
قبلا تقریبا از همه گواهینامه‌ها استفاده می‌کردم اما الان دیگر استفاده نمی‌کنم. از دوچرخه شروع می‌شد که با آن می‌رفتم مدرسه و سرکار که برای سال 52 بود. الان سن و سالم کمی بالا رفته و به‌خاطر بازنشستگی و کم حوصلگی کمی این کار را کنار گذاشته‌ام.

 

Admin بازدید : 20 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://publicrelations.tums.ac.ir/images/news/kashanian89%209.JPG

رئیس بیمارستان شهید اکبرآبادی گفت: احتمال حاملگی یک زن 63 ساله صفر است اما این مادر 63 ساله با استفاده از تخمک اهدایی باردار شده است.

به گزارش فارس مریم کاشانیان افزود: این مادر باردار اکنون در ماه هفتم بارداری است و حاملگی وی جزء حاملگی‌های پرخطر محسوب می‌شود اما خوشبختانه جنین کاملاً سالم است.

رئیس بیمارستان شهید اکبرآبادی افزود: این زن 63 ساله به دیابت و فشار خون بالا مبتلا است. فشار خون بالا موجب نرسیدن خون به جفت می‌شود و در رشد جنین اختلال ایجاد می‌شود.

کاشانیان گفت: دیابت نیز عوارض خاص خود را دارد که ناهنجاری‌های جنین و سقط جنین را افزایش می‌دهد. خطر پارگی زودرس کیسه آب و کنده شدن جفت نیز وجود دارد ضمن اینکه انتظار می‌رود پس از زایمان، جنین افت قندی خون پیدا می‌کند و بیلی‌روبین خونش افزایش ‌یابد.

این زن 12 بار حامله شده است که 3 فرزندش قبل از تولد از بین رفتند. 3 فرزند پسر این زن نیز بعد از تولد و در سنین جوانی از بین رفتند که یکی از آنها 8 سال پیش در دریا غرق شد و 2 پسر دیگرش نیز در تصادف جان خود را از دست دادند.

این زن 63 ساله اکنون 5 دختر دارد اما جنسیت فرزند جدید این زن باردار در دوازدهمین حاملگی پسر است.

 

Admin بازدید : 20 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://www.irannaz.com/user_files/L133157611218.jpg

مقامات پلیس ایالت «تنسی» در ایالات متحده آمریكا، یك مرد 29 ساله را كه پدر 21 كودك از 11 زن خود است، به اتهام پرداخت نكردن هزینه‌های كودكانش روانه زندان كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تلگراف، «دزموند هچت» مرد جوان 29 ساله و اهل منطقه «ناكس‌ویل» در ایالت «تنسی» آمریكاست. این مرد كه تنها 29 سال دارد، از 11 زن خود در مناطق مختلف این ایالت 21 فرزند دارد.

در گزارش پلیس ایالتی آمده است كه كودكان این مرد 29 ساله از شیرخواره تا 11 سال سن دارند.

زنان این مرد در دادخواست خود به دادگاه ایالتی اعلام كرده بودند كه شوهرشان باید هفته‌ای 440 دلار در اختیارشان بگذارد، اما این مرد بر اساس اعلام بازرسان ویژه دادگاه ایالت «تنسی» یك كارگر ساده بوده و قادر است تنها هفته‌ای یك دلار به خانواده‌هایش بپردازد!

دوستان و آشنایان «دزمونت هچت» در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور خاطر نشان كرده بودند: این مرد با این كه هنوز وارد دهه سوم زندگی خود نشده، 11 بار ازدواج كرده و 21 فرزند دارد؛ به همین دلیل برای حفاظت از آبروی خانواده‌ها باید این مرد را تنبیه كرد.

این در حالیست كه این مرد جوان در جلسه دادگاهی خود یادآور شده بود كه كار خطایی مرتكب نشده و تنها ازدواج كرده و 11 زن و 21 فرزند دارد.

جلسه نهایی این مرد ماه آینده سال جاری میلادی و با حضور زنان این مرد جوان در دادگاه ایالتی برگزار می‌شود.
Admin بازدید : 24 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://www.afkarnews.ir/images/docs/000280/n00280531-b.jpg

مجله زندگی  به نقل از افکار نوشت :

یک جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری با هشدار نسبت به احتمال آسیب دیدن آلت تناسلی در حین خودارضایی تاکید کرد:« کوچکترین آسیب به آلت تناسلی سبب پاره شدن بافت های فیبری پوشش آلت تناسلی شده و بعدها سبب یک بیماری خطرناک بنام بیماری پیرونی می شود که معمولا سیر آن بطرف ناتوانی جنسی کامل است.»

دکتر محمد رضا صفری نژاد درباره اعتیاد به خودارضایی گفت:« اگر فردی بطور فزاینده اقدام به عمل خودارضایی نماید بطوریکه سبب ایجاد مشکل در زندگی روزمره، تحصیل، اشتغال به کار و رابطه با همسر شود، معتاد به خودارضایی محسوب می گردد.»

وی ادامه داد:« خودارضایی در تمامی فرهنگها، هم در مرد و هم در زن در تمامی سنین می تواند اتفاق بیفتد. هرگاه عمل خودارضایی سبب ایجاد اختلال در روند زندگی عادی مثل شغل، رابطه با خانواده و تحصیل شود، گفته می شود که فرد معتاد به خودارضایی است. در این افراد یک خواسته درونی آنها را بالاجبار بطرف خودارضایی می کشد.»

 

Admin بازدید : 12 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
گزنه,خواص گزنه,خواص دارویی گزنه,خاصیت گزنه


گزنه گیاه کوچکی است که همه جا می‌روید. اگر خواص این گیاه را بشناسید خواهید دید که بر خلاف ظاهر خشن و گزنده‌اش چقدر با سلامتی‌تان مهربان است.

درد مفاصل، ریزش مو، عفونت‌های ادراری، خستگی، مشکلات پروستات و غیره را می‌توان با دست‌های خشن همین گیاه درمان کرد. در این مقاله بیشتر راجع به گزنه صحبت و خواص آن را بررسی می‌کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.
گزنه

جوشانده‌ی گزنه برای پیشگیری از پوکی استخوان
گزنه سرشار از سیلیس و عنصر بور می‌باشد که برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان موثر است. پوکی استخوان در نتیجه‌ی از بین رفتن املاح معدنی از بدن بروز می‌کند که معمولاً از پنجاه سال به بعد افراد را مبتلا می‌کند.

روش استفاده: 3 قاشق غذاخوری برگ خشک گزنه را در یک فنجان آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید. روزانه 4 تا 5 فنجان از این دم کرده میل کنید.

Admin بازدید : 18 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

ما در اینجا به شما نشان داده ایم که چگونه با صرف کمترین هزینه ها می توانید دکوراسیونی مناسب با فصل پائیز را برای خانه تان طراحی کنید.

دستمال سفره
در ابتدا احتیاج به یک تکه مقوای بسیار کوچک دارید که آن را به صورت لوله درمی آوریم. یک دستمال غذا به رنگ سفید را در نظر گرفته و آن را مثلثی کنید و سپس این حلقه را وارد این دستمال کرده و در نهایت آن را داخل این بشقاب قرار داده و قاشق و چنگال را هم در کنار بشقاب و روی میز می گذاریم.

ایده های پاییزی, ایده دکوراسیون پاییزی


عکس های مورد علاقه
از لحظات مورد علاقه و همچنین تصاویر مورد علاقه تان عکس بگیرید و در نهایت تمامی آنها را در اندازه های گوناگون چاپ کنید و در فریم هایی به اندازه های گوناگون قرار دهید.سپس دیواری از خانه را در نظر گرفته و یک ساعت در وسط دیوار نصب کرده و دورتادور آن این قاب ها را نصب کنید. بهتر است دورتادور تمامی این قاب ها سیاه رنگ و کاغذی که داخل آن قرار می گیرد و عکس روی آن چاپ می شود سفید رنگ باشد. دقت داشته باشید که برای داشتن جلوه ای بیشتر بهتر است که قاب ها به صورت عمودی و افقی باشند.

Admin بازدید : 15 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
http://javanonline.ir/files/fa/news/1392/8/17/24591_866.jpg

مجله زندگی  به نقل از جوان آنلاین نوشت :

 

سید موسی حسینی اظهار داشت: شاکی این پرونده دختری 23 ساله بود که با اتصال به اینترنت برای خرید و دانلود فیلترشکن دچار مشکل و از حسابش سرقت شده بود.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: این شهروند برای خرید فیلترشکن به سایتی وارد شده و مبلغی را به صورت اینترنتی واریز و پس از طی چند روز متوجه شده بود 20 میلیون ریال از حسابش کسر شده است. وی افزود: این فرد مالباخته به بانک مراجعه و موضوع را پیگیری می‌کند و در جریان این اتفاق مشخص می‌شود این مبلغ به حساب شخص دیگری انتقال پیدا کرده است.

حسینی بیان کرد: با مشخص شدن نام صاحب حساب، فرد کلاهبردار که متوجه می‌شود مالباخته به موضوع پی برده است وجه سرقت شده را به حساب وی پرداخت می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: پس از اطلاع ماموران از این موضوع،‌ تحقیقات در این مورد آغاز و ماموران پلیس فتا با بررسی جزئیات متوجه شدند شاکی پس از اینکه خریدش را انجام می‌دهد، وارد صفحه جعلی پرداخت شده و اطلاعات حسابش توسط مدیر سایت سرقت می‌شود.

وی اضافه کرد: مدیر سایت نیز در اینترنت به دنبال بالا بردن رتبه سایت خود از لحاظ بازدید کننده می‌شود که با شخصی آشنا شده و قبول می‌کند با دریافت وجه 2 میلیون تومانی این کار را برایش انجام دهد.

حسینی افزود: مدیر سایت وجه را از حساب شاکی به حساب شخصی دیگر انتقال داده تا رتبه سایتش را ارتقا دهد.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع صاحب حساب احضار و در مورد مطالب ارائه شده اظهار بی‌اطلاعی و بیان کرد که در تاریخ‌هایی که جرم اتفاق افتاده، کارتش در اختیار برادرش قرار داشته است.

وی گفت: با احضار برادر صاحب حساب، متهم مطالب ذکر شده در پرونده را تایید و پرونده نیز برای رسیدگی و دستگیری مدیر سایت ارسال شد.

حسینی گفت: در این پرونده مشخص شد، مدیر سایت که یک برنامه‌نویس حرفه‌ای است با ساختن صفحات فیشینگ کاربران را فریب داده و اطلاعات حسابشان را سرقت می‌کرده است.

Admin بازدید : 11 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مجله زندگیپارتی پاتوق به نقل از پارسینه نوشت :

آسیب‌شناسی اجتماعی زنان همواره یکی از معضلات اصلی کشور بوده است. از قدیم الایام تا نون از اعتیاد گرفته تا زندگی در خانه‌های مجردی و روسپیگری زنان همیشه پشت غبار مصلحت‌اندیشی پنهان شده  و شاید هم برای شکسته نشدن حرمت‌ها در جامعه همواره آمار درستی از زنان بزهکار در دست نیست.

اما در میان این قحطی آمار سال گذشته بود که مدیر كل امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به كاهش متوسط سن زنان تن فروش در كشور، گفت: در چند سال اخیر سن این زنان همواره با كاهش مواجه بوده است و در سال 89 تا 90 نیز میانگین سنی این زنان یك سال كاهش یافته است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 10,156
  • بازدید کلی : 251,453