loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 25 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مرور گر یو سی بروزر بدون شک بهترین مرورگر برای دستگاههای تلفن موبایل است. UC Browser با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود مانند سادگی و در عین حال زیبایی رابط کار بری امنیت سرعت و قابلیت های دیگر امروزه پذیرای بیش از 400 میلیون کاربر در سرتاسر جهان است .این مرورگر که بر روی همه ی سیست معامل ها پاسخگو است در ورژن جدیدخود دارای تغیرات گسترده ای از جمله بیشتر شدن سرعت مرورگر قوی تر شدن سیستم امنیتی و تغیرلوگوی یو سی بروزر که با ایجاد تنوع برای کاربر بر زیبایی مرورگر افزوده شده هم اکنون در سایت قابل دریافت است. (92/5/20) تغییرات: آخرین ورژن موجود

Admin بازدید : 21 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

خوک های بد - آندروید


نسخه جدید بازی Bad Piggies HD که کاری از شرکت سازنده پرندگان خشمگین است. در این نسخه که 30 مرحله جدید به آن اضافه شده است شما این بار با خوک های کثیف برای نابود تمام موجودات آماده می شوید.این بازی که به یکی از اعتیادآورترین بازی های تمام سیستم عامل ها از جمله اندروید تبدیل شده است یک بازی فوق العاده زیبا و با گرافیک اچ دی می باشد.هم اکنون نسخه جدید Bad Piggies HD 1.5.0 را دانلود کنید.

دانلود

Admin بازدید : 27 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات خارج از جاده ULTRA4 Offroad Racing v1.03

دانلود بازی مسابقات خارج از جاده ULTRA4 Offroad Racing v1.03

ULTRA4 Offroad Racing تجربه یک رانندگی واقعی و مسابقات جذاب جاده خاکی را در اختیار شما قرار می دهد. آیا دوست دارید در مسابقات قهرمانی ULTRA4 شرکت نمایید؟ پس این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید! این بازی تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز ۴٫۵ را در گوگل پلی کسب کند.

Admin بازدید : 18 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش مجله زندگی شیک به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حتما شما هم با فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز آشنا هستید که در آن چهار نفر به قدرت های خارق العاده ای دست یافته اند و انرژی خود را برای حفظ و نجات کره ی زمین به کار گرفته اند و با موجودات فضایی مبارزه می کنند. در این بازی شما دارای 4 سرباز قدرتمند و شگفت انگیز هستید که باید با استفاده از توانایی های آن ها در مراحل مختلف موجوداتی که قصد از بین بردن کره ی زمین را دارند، نابود کنید. در ضمن مراقب نیروی افرادتان باشید، اگر انرژی آن ها را در تمامی مراحل کنترل نکنید، قطعا از دشمنانتان شکست خواهید خورد.


Admin بازدید : 30 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

نیازمندی‌های صبح کشور در تلفن همراه شما + دانلود

آخرین آگهی‌های استخدام، خرید و فروش اتومبیل و آپارتمان و هر آنچه را که نیاز دارید، به صورت رایگان در این نرم افزار ببینید.

Admin بازدید : 20 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
http:///images/47353169898515249500.jpg

مجله زندگی شیک به نقل از دانلود ها : بازی Where's My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.
Admin بازدید : 26 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

Free Zone - Free WiFi Scanner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 به کمک نرم افزار Free Zone – Free WiFi Scanner شما می توانید به شبکه های وای فای رایگان دسترسی داشته باشید ! این برنامه شما را به شبکه های بی سیم بدون رمز وصل می کند . تجربه بسیار خوبی از وبگردی با شبکه های بی سیم آزاد را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . این اپلیکیشن نزدیک ترین شبکه های  بی سیم را برای شما جستجو می کند . همچنین لازم به ذکر است که این اتصال به صورت خودکار انجام می شود .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن شبکه های بی سیم رایگان

رابط کاربری زیبا و شیک

صرفه جویی در هزینه

 

Admin بازدید : 22 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

soft98Full Screen Caller ID PRO 9.6 نرم افزار قدرتمندی است که امکان نمایش تمام صفحه عکس فرد تماس گیرنده را در گوشی های اندرویدی شما فراهم می آورد. نرم افزار امکان شخصی سازی اعلان ها در مورد تماس های دریافتی و گرفته شده، اس ام اس ها، ایمیل ها و تماس های از دست رفته را فراهم می نماید. قابلیت خواندن نام اشخاص تماس گیرنده، شخصی سازی دکمه های نمایش، سفارشی سازی رنگ و اندازه متن نمایشی، امکان استفاده از تصاویر گرفته شده با دوربین و امکان استفاده از عکس پروفایل دوستانتان در فیسبوک از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد.


از ویژگی های Full Screen Caller ID :

  • پاسخ به تماس با دکمه به جای کشویی
  • جلوگیری از تماس های مزاحم
  • و...
Admin بازدید : 22 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
soft98LINE Free Calls & Messages 3.9.3 نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد .

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

Admin بازدید : 20 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
ZPlayerZPlayer 3.92 یک پلیر  زیبا پر سرعت برای پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد. با استفاده از این برنامه فایل های صوتی و تصویری خود را با هر کیفیت و حجمی که دارند بدون افت فریم مشاهده نمایید. تنظیمات اکولایزر حرفه ای نمایش و نمایش به صورت تمام صفحه از ویزگی های این برنامه به حساب می اید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 10,169
  • بازدید کلی : 251,466