loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 8 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم دودی ویژه فصل پاییز را در ادامه بخوانید و ببینید :

مرحله 1: زیر سازی پلک ها را انجام دهید. (عکس 1)

مرحله 2: با یک خط چشم ژله ای/کرمی مشکی ، خط مژه بالای چشم را بکشید. لازم نیست زیاد دقیق و صاف باشد، چرا که در مرحله بعدی آن را باید پخش کنید. (عکس 2)

مرحله 3: سریع پیش از آنکه خط خشک شود با یک برس کوچک آن خط را پخش کنید. به گزارش پرشین وی خط را به سمت بالا کشیده و آن را کمی رو به بالا بسط دهید. در این تصویر خط تا بالای انتهای چشم ادامه پیدا کرده است. (عکس 3 و پس از پایان این کار، باید نتیجه همانند تصویر 4 شود.)

مرحله 4: با یک سایه چشم ترکیبی قرمز-قهوه ای-سبز روی پلک تمام خط مشکی روی پلک را بپوشانید. همچنین آن را در سراسر پلکه و کمی پالای چین پلک پخش کنید. باید اطمینان یابید که هر گونه خط و لبه ی مشخص مشکی را ترکیب کنید. (عکس 5)

مرحله 5: با یک قلموی ترکیب ، سایه چشم ترکیبی هلویی،بژ، مات را در بالای خط چین پلک بزنید. به آرامی رنگ بالای پلک را با رنگ روی پلک کمی ترکیب کنید تا جایی که هیچ خط مشخصی قابل دید نباشد. ترکیب رنگ بالای پلک را به سمت بالا بسط دهید. (عکس 6)

آموزش آرایش چشم دودی پاییزی + راهنمای تصویری
آموزش آرایش چشم دودی پاییزی + راهنمای تصویری
Admin بازدید : 14 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

به‌وسیله گریم سایه‌های روشن و تیره روی پوست ایجاد می‌کنند تا با وجود آمدن خطای دید ایرادها کاسته و زیبایی‌ها افزایش یابد. از این پس می‌خواهیم برای آشنایی با اصول گریم هر شماره سراغ یکی از آرایشگران مطرح دنیا برویم تا با رازهای گریم‌ بازیگرها و چهره‌های معروف دنیا بیشتر آشنا شویم، البته این تکنیک‌ها و رویکردها، روی هر شخص با توجه به ویژگی‌های آن شخص متفاوت خواهد بود اما روش کلی کار یکی است و ما در این قسمت سعی کرده‌ایم از همین اصول کلی برای شما بگوییم تا در شماره‌های آینده به‌طور ریزتر و با توجه به نوع صورت به این تکنیک‌ها بپردازیم.

مهم‌ترین اصل گریم چیست؟

2 روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه گریم وجود دارد؛ کانتور ( تیره کردن ) و هایلایت (روشن‌کردن ) که کانتور برای کمرنگ کردن ایرادهای صورت است یعنی قسمت‌هایی از صورت که شما نمی‌خواهید خیلی به چشم بیاید و هایلایت برای پررنگ و برجسته کردن زیبایی‌های صورت تا بیشتر به چشم بیاید.

کانتور: از سایه و رنگ 2 درجه تیره‌تر از پوست‌تان کمک بگیرید. می‌توانید از رنگ‌ها و سایه‌های مات و بدون درخشندگی استفاده کنید.

هایلایت: رنگ زمینه یعنی همان فون را منهای 2 کنید. می‌توانید هم از رنگ و سایه‌های مات استفاده کنید و هم براق و درخشنده.

رازهای گریم از زبان معروف‌ترین آرایشگران دنیا
Admin بازدید : 53 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

شما دخترها می دانید چگونه آرایش کنید، این کار مختص شماست! اما چگونه می توانید سریع تر این کار را انجام دهید؟ حالا گیج شدید؟ بله شما می توانید در وقت صرفه جویی کرده و هرجا که می روید با پوست و لب های براق توجه را به خود جلب کنید. چگونه؟ دوست دارید بدانید؟ بله امروز می خواهم رازهایم را با شما درمیان بگذارم و بهتان بگویم چگونه سریع تر آرایش کرده و ظاهری فریبنده داشته باشید. با این روش ها شما می توانید زمان زیادی صرفه جویی کرده و بدون عصبانی کردن رئیستان به موقع سر کار حاضر شوید!! حالا آماده باشید برای یاد گرفتن رازهایی که می خواهم همین حالا فاش کنم!!این بهترین نصیحت برای تمام دختران زیباست…

آموزش آرایش سریع و زیبا در 5 دقیقه

Admin بازدید : 32 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

روش آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی

روش آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی

بینی‌های گوشتی از آن مواردی هستند که متخصص‌های زیبایی و گوش و حلق و بینی معمولا با کمی نگرانی بیشتر درموردشان نظر می‌دهند و بیشتر اوقات فقط می گویند «بهتر از قبل می‌شوی!»

البته تخصص بعضی پزشکان در زمینه بینی های گوشتی را هم نمی توان دست کم گرفت ولی با این حال خیلی از افرادی که بینی گوشتی دارند به دلیل اینکه عمل شان ریسکی تر از بینی های استخوانی است ترجیح می دهند زیر تیغ جراحی نروند و با استفاده از لوازم آرایش در منزل بینی شان را تاجایی که می توانند قلمی جلوه دهند. در این مقاله می خواهیم فوت و فن کوچک نشان دادن بینی های گوشتی را آموزش دهیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 10,352
  • بازدید کلی : 251,649