loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 7 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (1)

به گزارش پارتی پاتوق، بسیاری از ما ایرانی ها بال و کتف مرغ را دوست داریم اما بیشتر ما وقتی پیک‌نیک می رویم آن را کباب می کنیم. اما روش دیگری نیز برای تهیه آن وجود دارد. در این مطلب، روش تهیه آن را به سبک چینی به شما آموزش داده ایم شاید دوست داشته باشید.

آموزش آشپزی بال کبابی به سبک چینی
آموزش آشپزی بال کبابی به سبک چینی
Admin بازدید : 14 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

مراسم شکرگزاری مسیحی ها نزدیک است و اغلب آنها برای این مراسم با گوشت بوقلمون غذا درست می کنند. بعد از این مراسم با باقیمانده غذاها می توان این حلقه نان خوشمزه شکم پر را درست کرد.

آموزش آشپزی حلقه نان شکم پر واقعاً خوشمزه
آموزش آشپزی حلقه نان شکم پر واقعاً خوشمزه
Admin بازدید : 10 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
بازیگزان مشهوری که  جراحی زیبایی ندارند..!!
بازیگزان مشهوری که جراحی زیبایی ندارند..!!
امروزه عمل جراحی زیبایی  بسیار رایج شده است به خصوص در میان جوانان و همچنین بازیگران…
 

نفیسه روشن: تاکنون جراحی زیبایی روی صورتم نداشتم در حالی که خیلی‌ها می‌گویند چرا بینی‌ات را عمل نمی‌کنی و یا چرا صورتت را نمی‌کشی؟ لازم است واضح بگویم که من از کودکی از آمپول می‌ترسیدم و

Admin بازدید : 101 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه ” اهدای تخمک” برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.

با راه اندازی این بنگاه ” اهدای تخمک” زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
Admin بازدید : 16 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

تربیت دینی کودک,ماه محرم,تربیت مذهبی کودک,شهادت امام حسین,

پسرم وقتی از مدرسه آمد ،با عجله به اطاقش رفت و تمام کمد لباسش را زیر و رو کرد. هر چه پاپیچش شدم تا بگوید دنبال چه می گردد ،جواب نداد و گفت :خودم باید پیدایش کنم. بعد از مدتی سر تکالیفش نشست و من هم فراموش کردم از او بپرسم  گمشده اش را پیدا کرد یا نه؟ فردا صبح وقتی برای مدرسه رفتن آماده  شد،به جای لباسی که برایش گذاشته بودم، بلوز مشکی پارسال محرمش رو پوشیده بود که قد آستین هایش برایش کوتاه بود.

Admin بازدید : 20 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

كودكان و مسواك زدن,مسواك زدن,مسواك زدن کودکان,آموزش مسواك زدن به کودکان

برای پیشگیری از مشكلات بعدی در سلامت دندان های كودك بهتر است مسواك زدن را از همان زمان كه دندان ها شروع به رویش كردند، یعنی حدود شش ماهگی، آغاز كنید.

 

برای این كار، بهترین روش این است كه او را روی پای خود بنشانید،سرش را كمی كج كنید و روی آرنجتان بگذارید و به آرامی، روی دندان هایش را بشوئید. این كار را می توانید دو بار در روز انجام دهید.اگر با این روش راحت نیست، میتوانیدترتیبی بدهید كه او دراز بكشد و سرش روی پای شما بگذارد زیرا به هر حال از آرنج نرم تر است و بعد دندان هایش را بشوئید.

 ممكن است كودك بخواهد مسواك را بجود ویا با دستش آن را بگیرد.بگذارید كنجكاوی اش را امتحان كند اما بعد مسواك را مجددا به داخل دهانش برگردانید و شستن را ادامه دهید.دقت كنید هیچوقت نباید كودك را به زور وادار به قبول این كار یا باز كردن دهان كرد زیرا قرار است بعدها مسواك زدن برایش یك عمل خوشایند باشد نه كاری كه از آن گریزان است.

فراموش نكنید خمیر دندانی كه می خرید باید از نوع كم فلوراید و مانند مسواك،مخصوص بچه ها باشد و توجه داشته باشید هنگام مسواك كردن مقدار زیادی از خمیر دندان را روی مسواك نریزید زیرا فلوراید بیش از حد، موجب ایجاد لكه های سفید رنگ روی دندان ها می شود . كم كم كه بزرگ تر شد می توانید به او یاد بدهید كه بعد از پایان كار، خمیر دندان های اضافی داخل دهانش را بیرون بریزد.

Admin بازدید : 75 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

http://www.beytoote.com/images/stories/services/350.jpg

اگر سن بلوغ شما گذشته و از سایز سینه های خود راضی نیستید راه هایی برای بزرگ شدن آنها بدون جراحی وجود دارد که راحت ترین آنها ماساژ سینه هاست.

برای اینکار شبها در حالت خوابیده باید سوتین خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید  . سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید.

می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است.

Admin بازدید : 16 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
كن فیكون,معنای كن فیكون

از طرفی می گوییم كه خداوند می فرماید كن فیكون باشد پس می شود ؛ یعنی بدون نیاز به اسباب ، خداوند خلق می كند و از طرفی هم می گوییم ابا الله ان یجری الامور الا باسبابها
این دو چه طور قابل جمع هستند؟


خداوند دو نوع می آفریند و این دو نوع هریک برای آفرینش چیزهای خاصی هستند که با ذکر مثال بیان می کنیم:

Admin بازدید : 27 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
قبل از بارداری,دوران بارداری

نکاتی که قبل از بارداری باید دانست

 در دوران بارداری خانم ها با تغییرات بسیاری مواجه می شوند که با بسیاری از آنها آشنا نیستند و به همین دلیل بارداری به نظرشان عجیب و حتی ترسناک می آید؛ اما اگر خانم ها پیش از بارداری با این تغییرات آشنا شوند زمانی که باردار می شوند، ساده تر می توانند با وضعیت جدید مواجه شوند و دیگر از این تغییرات عجیب و غریب نمی ترسند.

در ادامه این مطلب با چند نمونه از تغییرات از زبان تازه مادرها آشنا می شوید تا اگر قصد دارید باردار شوید از دیدن این تغییرات متعجب و ناراحت نشوید. خواندن این مطلب را به شما آقایان هم توصیه می کنیم تا بیشتر با شرایط جسمی و روحی که همسرتان در طول دوران بارداری خواهد داشت، آشنا شوید و به او کمک کنید این دوران را ساده تر سپری کند.

Admin بازدید : 28 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
http://www.zakernews.ir/wp-content/uploads/2013/10/137405_722.jpg

 

مجله زندگی شیک به نقل از ذاکر نیوز نوشت : در حالی که سنت های عادی کشور از جمله انتخاب همسر آینده برای فرد توسط خانواده به فراموشی سپرده شده است یک سایت نام معتبر با عنوان ” ازدواج موقت و دائم خود را از ما بخواهید ” اقدام به جذب افراد متقاضی ازدواج کرده است.

همین ۱۰ الی۱۲ سال پیش بود که پسرها وقتی سنشان، رشد عقلیشان و توان مالیشان به حدی می رسید که می توانستند از پس ازدواج بر آیند و زیر بار این مسئولیت مقدس بروند به پدر و مادر می گفتند آستین برایشان بالا بزنند و آنها را از تنهایی بیرون بیاورند و مرغ دلشان را از کنج انزوا خارج کنند.

Admin بازدید : 27 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
معنی زندگی, حس نارضایتی در زندگی


مجله زندگی شیک نوشت : زندگی برای هر کس معنای خاصی دارد. این مسئله به نحوه نگرش و افکار هر انسان، ارتباط مستقیم دارد. یعنی هر انسانی زندگی را به گونه ای می بیند که در مورد آن فکر می کند. هرچند نکته ای در این میان وجود دارد و آن این است که خلقت انسان به گونه ای است که کمال طلبی و هدفدار زندگی کردن، در ذات اوست. اما این خصلت ذاتی هم ممکن است به دلایل متعددی در نهاد برخی از افراد نهفته بماند و به فراموشی سپرده شود.

به طور کلی این مطلب برای اغلب افراد صادق است که بیهودگی و بی هدفی در زندگی، آنها را راضی نمی کند و مسلما اگر زندگی معنایی برای انسان نداشته باشد، زنده بودن یک انسان ارزشی نخواهد داشت. هرچند که همه امکانات زندگی کردن فراهم باشد.

Admin بازدید : 30 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)



سرنوشت عشق‌های خیابانی تا باندهای سرقت
چهره مردانه و زیبایی دارد و صد البته صدای خوب و دلنشین؛ دیگر چه می‌توان به او گفت؟

Admin بازدید : 27 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

دیابت,درمان دیابت,داروی گیاهی دیابت

دیابت بیماری است که به ندرت قابل بهبود است و تنها می توان این بیماری را کنترل کرد.

دیابت بیماری است که به ندرت قابل بهبود است و تنها می توان این بیماری را کنترل کرد. در صورت رعایت نکردن نکات تغذیه ای به تدریج بیماری وخیم تر می شود و به ارگان های بدن آسیب می رساند. از این رو کنترل این بیماری اهمیت زیادی دارد. برخی از ادویه ها برای کنترل این بیماری مفید است.

دارچین: به نقل از سایت «هلث نیوز»، این ادویه روند سوخت و ساز گلوکز را بهبود می بخشد. این ادویه حاوی ماده ای است که به سلول های بدن در جذب قند کمک می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 10,247
  • بازدید کلی : 251,544