loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 7 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

با اینکه امروزه سس شکلات را می‌شود در بسته‌بندی‌های جور واجور و به راحتی خرید اما تهیه آن در خانه مطمئنا به صرفه‌تر و با کیفیت‌تر است. سس شکلات را همراه میوه و انواع کیک و شیرینی سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

آموزش آشپزی «سس شکلات» خانگی
آموزش آشپزی «سس شکلات» خانگی
Admin بازدید : 30 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
http://www.rouzegareno.ir/files/fa/news/1392/8/11/99737_258.jpg

 به نقل از افکارنیوز، دفنا سلفه مانکن ۸۲ ساله انگلیسی پا روی تمام کلیشه های مد گذاشته و تنها مانکنی هست که با این سن و سال در بریتانیا و در جهان مد به طور رسمی فعالیت میکند.و زیبا ترین پیرزن جهان به حساب می آید.
Admin بازدید : 20 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

كودكان و مسواك زدن,مسواك زدن,مسواك زدن کودکان,آموزش مسواك زدن به کودکان

برای پیشگیری از مشكلات بعدی در سلامت دندان های كودك بهتر است مسواك زدن را از همان زمان كه دندان ها شروع به رویش كردند، یعنی حدود شش ماهگی، آغاز كنید.

 

برای این كار، بهترین روش این است كه او را روی پای خود بنشانید،سرش را كمی كج كنید و روی آرنجتان بگذارید و به آرامی، روی دندان هایش را بشوئید. این كار را می توانید دو بار در روز انجام دهید.اگر با این روش راحت نیست، میتوانیدترتیبی بدهید كه او دراز بكشد و سرش روی پای شما بگذارد زیرا به هر حال از آرنج نرم تر است و بعد دندان هایش را بشوئید.

 ممكن است كودك بخواهد مسواك را بجود ویا با دستش آن را بگیرد.بگذارید كنجكاوی اش را امتحان كند اما بعد مسواك را مجددا به داخل دهانش برگردانید و شستن را ادامه دهید.دقت كنید هیچوقت نباید كودك را به زور وادار به قبول این كار یا باز كردن دهان كرد زیرا قرار است بعدها مسواك زدن برایش یك عمل خوشایند باشد نه كاری كه از آن گریزان است.

فراموش نكنید خمیر دندانی كه می خرید باید از نوع كم فلوراید و مانند مسواك،مخصوص بچه ها باشد و توجه داشته باشید هنگام مسواك كردن مقدار زیادی از خمیر دندان را روی مسواك نریزید زیرا فلوراید بیش از حد، موجب ایجاد لكه های سفید رنگ روی دندان ها می شود . كم كم كه بزرگ تر شد می توانید به او یاد بدهید كه بعد از پایان كار، خمیر دندان های اضافی داخل دهانش را بیرون بریزد.

Admin بازدید : 29 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

چگونه دوست دختر پیدا کنیم؟

اصلا نگران نباشید چون دخترها زیاد شدن و در حال ترش شدن هستن!!!پس نیازی نیست که ما پسرهای گل دنبال اونها راه بیفتیم! حالا ما در اینجا فرض می کنیم که اونها ناز می کنن اگه زشت بودی چه کار باید کنی؟؟؟هیچ می دونی یا نه؟؟؟؟پس بخون: خوب این که کاری نداره که…

Admin بازدید : 25 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
ادیرنه,شهر تاریخی ادیرنه,شهر تاریخی ادیرنه در ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه

شهر تاریخی و مرزی ادیرنه (Edirne) در بخش تراس منطقه مرمره کشور ترکیه قرار گرفته و با ۵ گذرگاه مرزی از طریق بلغارستان و یونان با اروپا ارتباط دارد.

 این شهر زمانی پایتخت دولت عثمانی بود و با مساجد، بازارهای سر پوشیده، پل‌ها و خانه‌های تاریخی‌اش به عنوان نماد میراث فرهنگی ترکیه شناخته می‌شود.

شهر تاریخی ادیرنه با آثار پرشکوه خود آناطولی و اروپا را به یکدیگر مرتبط می‌سازد و هم در دوران امپراطوری عثمانی و هم در دوره جمهوریت به عنوان مرکز آموزش و فرهنگ نقش مهمی بر عهده داشته و دارد.

Admin بازدید : 50 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

مکانهایی عجیب و ترسناک برای گردشگری
در همه جای دنیا مکان های عجیبی وجود دارند که بسیار ترسناک هستند و قلب انسان از دیدن آنها به تپش می افتد. این مکان ها، طبیعی یا دست‌ساز بشر هستند. به هر حال توفیری چندانی هم ندارد، مهم این است که جزو ترسناک ترین جاذبه های دنیا هستند.

 

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا,وحشتناک ترین جاذبه های گردشگری جهان,مکانهایی عجیب گردشگری

 مکان های دیدتی دنیا وجاذبه های گردشگری ترسناک

ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان


مسیر پیاده روی برج CN – تورنتو، کانادا
مجله زندگی شیک : آیا تا به حال در پیاده‌رو زمین خورده اید؟ روی زمین زمین خوردن خیلی ترس ندارد. اما امان از روزی که بخواهید در پیاده رویی که در طبقه 116 برج CN کانادا قرار دارد، زمین بخورید. آن وقت است که خیلی شیک به پایین پرت می شوید. البته این قدرها هم ناامن نیست. مثلا، این شش قرمز پوشی که در عکس می بینید، لباس مخصوص پرش پوشیده اند تا به پایین بپرند.

Admin بازدید : 26 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
http://khordadnews.ir/userfiles/images/20.png


مجله زندگی شیک به نقل از خرداد نوشت : علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در صفحه فیسبوک خود به روایت حواشی مراسم عروسی پسر عارف پرداخت.در این مطلب آمده است:

پنجشنبه گذشته به دعوت دکتر عارف به مراسم عروسی پسر کوچکشان (آقا سعید) رفتم. مراسم در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد. طبق مراسم مرسوم این‌چنینی پیش‌بینی می‌شد که چهره‌های سیاسی - فرهنگی از جمله مهمانان باشند.

در کارت دعوت زمان مراسم 19 تا 23 اعلام شده بود. حجت‌الاسلام ناطق نوری از جمله اولین شخصیت‌های سیاسی بود که به این مراسم آمد و با تبریک به پدر داماد و پدر عروس خانم در کنار مرتضی اشراقی نشست اما در ضیافت شام نماند.

بعد از رفتن ناطق نوری، مهمانان یک به یک گرد هم جمع شدند. سیاسیون سر یک میز نشستند. برخی اعضای کابینه دکتر روحانی هم آمده بودند. علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، واعظی وزیر ارتباطات، توفیقی سرپرست وزارت علوم، هاشمی وزیر بهداشت و دکتر فرهادی رئیس سازمان هلال احمر.

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 10,342
  • بازدید کلی : 251,639