loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░

Admin بازدید : 14 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

برای تمام اهالی فوتبال ارزش و احترام قائل هستم

پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سریال پژمان گفت: با بازی در این سریال میخواستم یادی از بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان مثل (موسوی، نوازی، رهبری فرد) میکنم.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد سریال پژمان که در این روزها پخش می شود و بعضی از اهالی فوتبال از این سریال انتقاد کرده اند گفت: این سریال واقعیت زندگی خیلی از فوتبالیست های دهه ی شصت است نام خودم را روی این سریال تلویزیونی گذاشته ام به دلیل اینکه طنز و بداهت در این سریال است مطالب خصوصی این سریال به زندگی شخصی بنده نزدیک نیست، کلیت این سریال است که نه فقط به زندگی شخصی من بلکه خیلی از پیشکسوتان فوتبالی نزدیک است. 
هنرمند فوتبالی افزود: با بازی در این سریال می خواستم به یاد خیلی ها بیاورم که بازیکنانی در این فوتبال بوده اند که در حال حاضر دیگر نامی از این بازیکنان نیست و هیچ شخصی از آنها حالي نمی پرسد. 
پیشکسوت قرمز ها گفت: بنده مثل خیلی از بازیکنان مشهور فوتبال که بی جنجال کنار رفتند مثل (محمد نوازی، بهروز رهبری فرد، علی موسوی) و خیلی های دیگر کناره گیری کردم. 
من برای تمامی اهالی فوتبال ارزش و احترام قائل هستم این افراد باید بدانند خودم هم یکی از آنها بودم و هستم و باید مردم ما به یاد فوتبالیست هایی که درگذشته بازی می کردند، باشند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 1,681
  • بازدید سال : 11,597
  • بازدید کلی : 252,894