loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 101 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه ” اهدای تخمک” برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.

با راه اندازی این بنگاه ” اهدای تخمک” زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
تجارت عجیب مدل های زیبا برای آنهایی که بچه زیبا میخواهند!+تصاویر
Admin بازدید : 17 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)
http://media.isna.ir/content/19158.jpg/2

 

مجله زندگی  به نقل از خبرگزاری ایسنا نوشت :

یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: برخلاف این باور عمومی کندن موی سفید باعث افزایش تعداد موهای سفید نمی‌شود چرا که سفیدی مو مربوط به رنگدانه‌های سلولی مو است که کندن یا قیچی کردن مو تاثیرگذار نیست.

 

دکتر خلیل صداقت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: رنگدانه‌های موجود در سلولهای ریشه‌ای موها، عامل طبیعی رنگ مو هستند و با توقف ساخت این رنگدانه‌ها در سلول، مو رنگ خود را از دست می‌دهد و به اصطلاح سفید می‌شود.

 

وی ادامه داد: سفیدی مو می‌تواند علامتی بعضی از بیماری‌های داخلی یا بیماری‌های خودایمنی بدن باشد.همچنین کمبود ویتامین B12 و کمبود آهن نیز در سفیدی زودرس‌ موها موثرند.

 

صداقت پیشه در این رابطه افزود: سفیدی زودرس موها می‌تواند به دلیل پرکاری تیروئید، کم‌خونی نیز باشد اما ژنتیک دلیل اصلی سفیدی زودرس مو است.

 

این متخصص پوست و مو و زیبایی شروع سفیدی مو در افراد سفید‌ پوست را از 35 سالگی و در افراد سیاه‌پوست از 45 سالگی را طبیعی دانست و افزود: اگر در افراد سفیدپوست سن سفیدی موها به زیر 20 و در افراد سیاه‌پوست به زیر 30 سال برسد می‌توان گفت فرد دچار سفیدی زودرس مو شده است و با استفاده از برخی داروها می توان از آن جلوگیری کرد.

 

وی با بیان این که هیچ شامپویی در رفع سفیدی مو تاثیری ندارد، افزود: این شامپوها تنها باعث تیره و روشن شدن موها می‌شود اما تاثیری در سفیدی آنها نخواهد داشت. همچنین رنگ مو نیز در کاهش و یا افزایش موهای سفید تاثیری ندارد.

 

صداقت پیشه با تاکید بر این که سفیدی زودرس مو توسط متخصصین پوست و با دارو درمان می‌شود، اظهار کرد: متخصصان با استفاده از داروها سلول‌های رنگ‌دانه مو را تحریک می‌کنند و به این طریق سن شروع سفید شدن مو را بالاتر می‌برند.

 

این متخصص پوست، موو زیبایی با بیان این که سفیدی زودرس مو بیشتر در زنان بروز می‌کند، گفت: برخلاف باور عمومی کندن موی سفید نمی تواند باعث افزایش سفیدی موها شود چرا که دلیل سفید شدن مو عدم تولید رنگ دانه‌های موجود در سلول است.

 

وی در پایان گفت: موی ریش و سبیل زودتر از موی سر و در قسمت سر نیز موی ناحیه شقیقه و گیج گاه زودتر از سایر قسمتها سفید می‌شود و پس از ناحیه گیج گاه سپس موهای ناحیه فرق سر سفید شده و در آخر کل مو سفید می‌شود.

Admin بازدید : 29 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)
حضرت عباس (ع),همسر حضرت عباس (ع),فرزندان حضرت عباس

 

همسر حضرت عباس (ع) که بود و آیا ایشان فرزند هم داشتند و آنها در کربلا بودند؟ چگونه از دنیا رفتند؟
حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روحی فداه، با دختری به نام «لبابه» ازدواج نمود.لبابه، دختر «عبیدالله بن عباس»، پسر عموی پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) بود. مادر لبابه، «ام حکیم جویری» نام داشت که «دختر خالد بن قرظ کنانی» بود.


نه تنها پدر و مادر لبابه هر دو اهل ایمان و فضل بودند، بلکه شخص خانم لبابه نیز از با تربیتی که در خانه والدین و سپس خانه‌ی حضرت عباس (ع) یافته بود، خود از بزرگان اهل فضیلت به شمار می‌آمد.
ظاهراً آن حضرت در سن بیست سالگی با خانم لبابه ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های «عبیدالله و فضل» بود و البته در برخی تواریخ از دو فرزند دیگر به نام‌های «محمد و قاسم» نیز نام برده‌اند. و اسنادی دال بر شهادت محمد در کربلا وجود دارد. و برخی اقوال دیگر تأکید دارند که فرزندان ایشان هیچ کدام در کربلا حضور نداشتند. هیچ سندی دال بر این که همسر ایشان در کربلا حضور داشته باشد نیز وجود ندارد، مضافاً بر این که نام ایشان جزء اسرای کربلا نیز ثبت نگردیده است.

Admin بازدید : 46 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

امروزه ، در حالیکه به نظر می رسد هر چیزی در چین ساخته شده ، بسیار ساده است باور کنیم این کشور تنها محصولات ارزان و بی کیفیت را تولید می کند. به هر حال ، شاید بسیاری بر این باورند اما واقعیت اینجاست که چینی ها مسئول بسیاری از اختراعاتی هستند که به تاریخ کمک کرده است که قابلیت اجراء و راحتی کاربرد آنها را به نمایش بگذارد. بدون پیشرفت ایجاد شده توسط چینی های باستان ،تکنولوژی و فرهنگ در طول قرن های زیادی برای رسیدن به جایگاه کنونی اش بی نتیجه بوده است. بنابراین ، بیایید بیشتر در مورد اکتشافات تاثیر گذار”ساخته شده در چین” بدانیم.

با برترین اختراعات چینی ها آشنا شوید !

Admin بازدید : 75 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

درحالیکه آیین های در دسترس مدرن ما ممکن است خوشایند به نظر نیایند، پروسه طبیعی بازگشت بدنمان به طبیعت حتی از آن هم پست تر است. حتی قدیمی ترین مردمان هم می دانستند چگونه بین خود و جسد در حال تجزیه فاصله بگذارند. در سال ۲۰۰۳ باستان شناسان انسان هایی باستانی مربوط به ۳۵۰۰۰۰ سال پیش در شمال اسپانیا یافتند که مردگانشان را دفن می کردند.
پس در طی تجزیه چه اتفاقی برای بدن می افتد؟ دراینجا ۵ اتفاق عجیبی که بعد از مرگ برای بدن می افتد را بازگو کرده ایم.

5 اتفاقی که بعد از مرگ شما رخ می دههد !

Admin بازدید : 31 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://media.isna.ir/content/52285.jpg/2

 

با گسترش جوامع و توسعه تکنولوژی و از طرفی کوچک شدن خانواده‌ها مسئله همسریابی و انتخاب همسر امروزه به یکی از دغدغه‌های بسیارمهم جوانان تبدیل شده است. اخیرا نیز معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه باید برای مقوله همسریابی جوانان که از مطالبات خانواده‌هاست فکر اساسی شود. گفته است باید بر روی سایت‌های مورد قبول نظام کار کارشناسی و مطالعات علمی صورت بگیرد تا به یک ساختار قابل قبول برسیم.

 

در شرایط کنونی دغدغه همسریابی است که باعث رشد قارچ گونه سایت‌های همسریابی شده و فرصت را برای سوءاستفاده این سایت‌ها ایجاد کرده است اما به غیر از سایت هایی که به شکل غیرمجاز فعالیت می کنند مراکزهمسریابی نیز وجود دارد که با دریافت مجوز از وزارت کشور به فعالیت می پردازند و افراد با مراجعه حضوری و صرف هزینه اندک، 40 هزار تومان اقدام به همسرگزینی می کنند.

Admin بازدید : 29 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://s4.picofile.com/file/7998289886/L128397435269.jpg

مجله زندگی نوشت :

یک خانم به طور میانگین در کل زندگی اش حدود 2 کیلو رژلب میخورد و این رژلب حاوی 300 گرم سرب می باشد که 68 درصد میزان سرطان را در خانمها افزایش میدهد.

متاسفانه درصد بالایی از رژلب ها دارای مواد اکسید آهن، پلی اتیلن،دی اکسید تیتانیوم هستند و خطر ریسک ابتلا به سرطانهای ریوی و سینه را تا 55 درصد بالا میبرند.

برای اینکه مطمئن بشید که رژلب شما حاوی سرب نیست و سالم است کافی است مقداری از آن را روی پوست دست خود بکشید و با طلای زرد محکم روی آن چند بار بکشید، اگر رژ لب به رنگ سیاه و تیرگی متمایل شد حاوی سرب است و آن را دور بریزید.
Admin بازدید : 16 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

pasokhgar

 

 

درسهایی از قرآن موضوع:قيام امام حسين(ع) براي امر به معروف

 

تاریخ آغاز:1392/8/16

 

تاریخ پايان:1392/8/22

-

 

 

 

همچنین می توانید با ارسال عدد 5رقمی "23321" به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۱۴ در مسابقه پیامکی بصورت جداگانه شرکت کنید

 

Admin بازدید : 418 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
http://www.shabestan.ir/Images/News/Smal_Pic/16-8-1392/IMAGE635195030675656577.jpg

مجله زندگی  به نقل از شبتان نوشت :

بازیگر است و سال‌ها در قاب جادویی کوچک و بزرگ خانه‌هایمان، لبخند را مهمان لبان و شادی را روانه دل‌هایمان کرده است. شیرین سخن می‌گوید و با ته لهجه آذری که در گویشش دارد؛ جملاتش را با مزه و دوست داشتنی ادا می‌کند. او قبل از آنکه، بازیگر وادی هنر باشد، بازیگر نقش خویش است در صحنه پهناور زندگی. بازیگر نقشی بی‌بدیل و بی همتایی که روزگار، خود صحنه گردانش را برگزیده و قبل از نامداری در زمین، نامی آسمان‌ها گشته است.

حلیمه سعیدی مادر شهید «رضا لشگری» که همه او را «خاله قزی» فیلم‌های تلویزیونی می‌نامند؛ قبل از آنکه یک بازیگر هنرمند باشد، مادر شهیدی است که هنرمندانه نقش خویش را در زندگی ایفا کرده است.

پای صحبت شیرین و جذاب او نشستن و از رضای شهیدش پرسیدن، آن هم در عصر پر رفت و آمد پنج شنبه‌های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) ، کاری به نظر سخت و دشوار می‌آید. مردمان می‌آیند و می‌روند و هر کدام با تکه‌ای و جمله‌ای گفتگویش را نیمه کاره می‌گذارند. اما گویی سخن گفتن در مورد فرزند شهیدش؛ از تمام نقش‌های عالم برایش مهم‌تر و جذاب تر است. در کنار مزار فرزندش می‌نشیند و در میان خیل دوستداران و طرفدارانش فقط از رضا می‌گوید:
Admin بازدید : 21 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
http://abna.ir/a/uploads/446/7/446745.jpg

مجله زندگی پارتی پاتوق به نقل از ابنا نوشت :

برنامه «زمزم احکام» به استفتاء شنوندگان این رادیو پیرامون برهنه شدن عزاداران در مجالس حسینی پرداخته که سوال و پاسخ رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح ذیل است:

سوال: عریان کردن بدن و لخت شدن به هنگام سینه زنی و عزاداری برای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ لطفاً توضیح دهید.

آیت‌الله مکارم شیرازی: «احتیاط آن است که عزاداران حسینی لخت نشوند عریان نشوند؛ آیا فردی در مجلس ترحیم پدرش اگر لخت شود این جزء آداب عزاداری است؟! برادران بر لخت شدن اصرار نداشته باشند. اما برای عزاداری می‌توان مقداری از سینه را باز گذاشت. سابقا پیراهن‌هایی بود که قسمتی از آن دکمه می‌شد و جلوی سینه را باز می‌کردند و لخت هم نمی‌شدند که بدن نما باشد. با این کار دشمنان هم نمی‌توانند سرزنش کنند.»

آیت الله سید علی خامنه ای: حجت‌الاسلام فلاح زاده نماینده پاسخ به احکام مقام معظم رهبری در جواب به این استفتاء گفت: «به نظر حضرت آقا در مجالس عزاداری هرکاری که سبب شود دشمنان از این کار ما علیه مکتب تشیع یا شیعیان سوء استفاده کنند و سبب تفرقه بین مسلمانان باشد، حرام است و باید پرهیز کرد.»

Admin بازدید : 16 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

وقایع روز دوم محرم الحرام,اتفاقات روز دوم محرم,ورود امام حسین علیه السلام به سرزمین کربلا

وقایع روز دوم محرم الحرام, روز دوم محرم

وقایع روز دوم محرم الحرام  ( روز دوم محرم - سال 61 هجرى قمرى )

 

ورود امام حسین علیه السلام به سرزمین کربلا.
امام حسین علیه السلام پس از آن که با دعوت مردم کوفه و نامه هاى فراوان و پى در پى آنان روبرو شد، تصمیم به هجرت از مکه به سوى کوفه گرفت .

با این که برخى از آشنایان و بزرگان مدینه ، مانند محمد حنفیه ، عبدالله بن عباس ، عبدالله بن جعفر و عبدالله بن عمر، آن حضرت را از سفر به کوفه بر حذر کرده بودند و با دلایلى چند، تلاش کردند که وى را منصرف کنند، با این حال امام حسین علیه السلام سفر به کوفه را براى خویش تکلیف فرض ‍ کرد و به آن اقدام نمود.

امام حسین علیه السلام در ماه ذى حجه سال 60 قمرى به قصد کوفه ، از مکه خارج گردید. قافله امام حسین علیه السلام پس از رسیدن به سرزمین عراق ، در منزلگاه ((شراف )) با سپاه یکهزار نفرى حر بن یزید ریاحى که از سوى عبیدالله بن زیاد براى تعقیب و یا نبرد امام حسین علیه السلام ماءموریت یافته بود، مواجه گردید و از آن پس ، مسیر تاریخ به سوى دیگر کشیده شد.

Admin بازدید : 22 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)


خیریه همت نوشت :


اقای بهروز.ب هرچند که ۳۸ سال بیشتر ندارد اما خیلی شکسته شده است.

همسرش ام.اس حاد دارد و به همین دلیل از معلولین شدید حرکتی و جسمی است که تحت پوشش سازمان بهزیستی کل کشور نیز هست.

به توجه به هزینه های بالای درمان در سالهای گذشته بارها مقروض شده و حتی توسط برخی طلبکاران از وی شکایت شده است.

فشار زندگی او را مدتی قبل مجبور می کند تا یکی از کلیه های خود را بفروشد.

در حال حاضر در زیرزمینی در یکی از مناطق جنوبی تهران با یک میلیون تومان پول پیش در شرایط نامناسبی زندگی می کند.

مهر پارسال با دوندگی فراوان اقدام به ثبت نام مسکن مهر می کند. با دستور ریاست جمهوری مبلغ هشت میلیون تومان توسط وزارت راه پرداخت می شود؛۵میلیون تومان از ریاست جمهوری وام می گیرد؛ ۶میلیون تومان با کمک اقوام و اشنایان جمع آوری و به حساب مسکن مهر واریز می شود؛ ۵۰۰هزارتومان هم یک خیر و نیم میلیون تومان دیگر هم توسط انجمن ام اس ایران پرداخت شده است؛ خود آنها هم از پارسال تا الان توانسته اند با پس انداز یک میلیون تومان به حساب مسکن مهر واریز کنند.

اما هنوز برای تحویل گرفتن مسکن مهر باید حداقل ۴میلیون تومان دیگر واریز کنند و الا ممکن است بار دیگر به افزایش قیمت بخورند و باز هم نتوانند خانه خود را تحویل بگیرند.

گفتنی است پس از تحویل مسکن مهر نیز باید مابقی هزینه های آن را در اقساط پرداخت کنند.

 

برای کمک کردن اینجا را کلیک کنید

تذکر مهم

درصورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز صرف موارد بعدی خواهد شد

Admin بازدید : 23 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

روش پخت قیمه نذری , علت خوش طعم شدن قیمه نذری

در میان نذری‌های متداول در تاسوعا و عاشورا، خورش قیمه از همه رایج‌تر است و همه‌ساله در این ایام، حجم زیادی از این غذای خوش‌عطر تهیه و طبخ می‌شود. این خورش اصیل در گوشه و کنار کشورمان به شیوه‌های مختلفی تهیه می‌شود؛
مثلا گیلانی‌ها معمولا به آن دارچین اضافه می‌کنند و تبریزی‌ها گرد لیمو و ادویه‌ای متشکل از دارچین، میخک، فلفل سیاه و فلفل بهار. جنوبی‌ها به جای لپه از نخود استفاده می‌کنند و بیش از برنج، خورش می‌خورند. بعضی‌ها روی قیمه‌شان خلال سرخ شده سیب‌زمینی می‌ریزند و بعضی دیگر، آن را با بادمجان و کمی غوره میل می‌کنند.

Admin بازدید : 20 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

اعمال شب و روز اول محرم,اعمال روز اول محرم,اعمال شب اول محرم,اعمال ماه محرم

 محرم زمان آغاز سال جدید قمری است و در مکتب تشیع یادآور واقعه عظیم و با شکوه کربلا است که بواسطه آن حماسه‌ رشادت و بزرگمردی امام حسین(ع) در همیشه تاریخ جاودان شد.

اعمال شب اول ماه محرم
نماز: این شب چند نماز دارد که یکی از آنها چنین است: دو رکعت، که در هر رکعت بعد از حمد یازده مرتبه سوره‌ توحید خوانده شود.

در فضیلت این نماز چنین آمده است: «خواندن این نماز و روزه داشتن روزش موجب امنیت است و کسی که این عمل را انجام دهد، گویا تمام سال بر کار نیک مداومت داشته است.»

Admin بازدید : 30 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
http://www.rouzegareno.ir/files/fa/news/1392/8/11/99737_258.jpg

 به نقل از افکارنیوز، دفنا سلفه مانکن ۸۲ ساله انگلیسی پا روی تمام کلیشه های مد گذاشته و تنها مانکنی هست که با این سن و سال در بریتانیا و در جهان مد به طور رسمی فعالیت میکند.و زیبا ترین پیرزن جهان به حساب می آید.
Admin بازدید : 23 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

محرم,شب اول محرم,اعمال محرم,اعمال شب اول محرم

نام هر شب محرم بنام کدام شهید کربلاست؟

آفتاب محرم برمی اید و کربلای دل را در پرتو خود می سوزاند. سرخی بیرق ایستادگی از گلدستة دست ها بالا می رود و در باد به حرکت در می اید.

عطر شهادت مشام را می نوازد و چشم ها در انتظار طراوت اشک به تماشا می نشیند. عقربه زمان روی نقطة پنجم عشق قفل می شود. خواب ها از چشم های خسته می گریزد و حسینیة سینه ها سیاه پوش می شود. آری محرم شده و انتظار لباس های مشکی به سر آمده است. این شب ها باید به سوگ نشست. هر شب به سوگ ستاره ای از آسمان حسین(ع) .

هر یک از شب های محرم به نام یکی از شهدا یا شخصیت ها یا وقایعی مرتبط با جریان کربلا نام گذاری شده است. نام گذاری این شب ها با گذشت زمان صورت گرفته و واضع خاصی ندارد. این کار از طرف مداحان و ذاکران اهل بیت و بر اساس جایگاه شهیدان کربلا، نزدیکی هر یک از آنها به نقطه وحدت بخش کربلا یعنی امام حسین(ع) و هم آهنگی شور و التهاب مراسم و روضة آنان با مرکز شورآفرین شب عاشورا صورت گرفته است.

Admin بازدید : 157 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (1)

جدیدترین اموزش اینترنت رایگان در هرجا که هستید

100 % رایگان

irancell4

 

بنا به بازدید بیشتر سایت خودمونی دات نت امروز قصد دارم یه ترفندی رو برای عزیزان بنویسم واسه کسانی که

اینترنت ایرانسل دارن و زیادی هزینه اینترنتشو دادن. !!توجه!! : فقط برای گوشی می باشد طریقه استفاده از اون

  برای کامپیوتر هم چند روز دیگه میذاریم اگه بازدید سایت بالا بره. پس با نظرات گرم خودتون در پیشرفت این سایت

به روز ما را یاری فرمائید

Admin بازدید : 19 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
اصول برنامه ريزي

اصول و قواعد  برنامه ريزي

میهن کده : اولين قدم براي استفاده بهينه از فرصت و اوقات با ارزش عمر، داشتن يك برنامه كارآمد و صحيح است. به همين منظور در سه بخش اصول برنامه ريزي، روش نوشتن برنامه و آسيب شناسي برنامه ريزي را مطرح مي كنيم. اميد است كه با آگاهي و عمل به اين اصول و با توكل بر خداوند منان، آينده موفقي را براي خودتان رقم بزنيد:

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 10,348
  • بازدید کلی : 251,645