loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 7 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (1)

به گزارش پارتی پاتوق، بسیاری از ما ایرانی ها بال و کتف مرغ را دوست داریم اما بیشتر ما وقتی پیک‌نیک می رویم آن را کباب می کنیم. اما روش دیگری نیز برای تهیه آن وجود دارد. در این مطلب، روش تهیه آن را به سبک چینی به شما آموزش داده ایم شاید دوست داشته باشید.

آموزش آشپزی بال کبابی به سبک چینی
آموزش آشپزی بال کبابی به سبک چینی
Admin بازدید : 34 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

کباب ژاپنی

طرز تهیه کباب ژاپنی خوشمزه

مواد لازم :

 سیر  ۴ حبه خرد شده
روغن مایع  ۲ قاشق سوپخوری
 پودر زنجبیل  ۱ قاشق چایخوری
 شیره انگور  ۱ قاشق سوپخوری
 گوشت فیله گوساله یا راسته گوسفند  ۱۲۵ گرم
سس سویا ۱ قاشق سوپخوری
پودر خردل ۱ قاشق چایخوری

          

Admin بازدید : 38 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
http://daghnewz.com/wp-content/uploads/2013/10/536500131.jpg

 

مجله زندگی شیک نوشت : آرزو دارید زندگی‌جنسی‌تان بهتر و جذاب‌تر بود؟ ممکن است خیلی راحت بخواهید تقصیر را به گردن همسرتان بیندازید که نمی‌تواند شما را به اوج برساند. اما شاید همه تقصیرها به گردن او هم نباشد.
مردمان_ در زیر به ۶ اشتباه متداول اشاره می‌کنیم که ممکن است مانع شود به لذت جنسی که استحقاقش را دارید برسید. اما نگران نباشید، این اشتباهات قابل اصلاح هستند.

Admin بازدید : 21 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

هک شدن اکانت یاهو, شبکه های اجتماعی

شاید بخواهید بدلیل موارد امنیتی یا هک شدن اکانت یاهو و گوگلی که قبلا ساخته اید ، حساب کاربریتان را برای همیشه غیر فعال یا حذف کنید . حساب های کاربری بر عکس شبکه های اجتماعی قابل حذف بوده و اطلاعات شما برای همیشه پاک می شوند . اما روش انجام اینکار به چه صورتی می باشد ؟

 

در گوگل کمی این روش پیچیده و زمان بر می باشد که در ادامه هر دو روش را به صورت کامل و با استفاده از  تصاویری که برای شما آماده کرده ام آموزش میدهم . بسیار خوب ، برای شروع ابتدا حساب کاربری جیمیل را باز کنید .

 

Admin بازدید : 32 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
انواع گلهای پاییزی,روشهای نگهداری از گلها

با تعدادی از گلهای پاییزی آشنا شوید + روش نگهداری
مجله زندگی شیک نوشت : گل ها نشانه های هر فصل هستند و با رشد کردن آن ها فصل ها نیز تغییر می کند. پرورش این گل های زیبا در خانه می تواند باعث آرامش درون و همچنین آوردن هر فصلی به داخل خانه باشد.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از گل های فصل پاییز و روش نگه داری از آن ها را به شما می گوییم:

Admin بازدید : 75 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

http://www.beytoote.com/images/stories/services/350.jpg

اگر سن بلوغ شما گذشته و از سایز سینه های خود راضی نیستید راه هایی برای بزرگ شدن آنها بدون جراحی وجود دارد که راحت ترین آنها ماساژ سینه هاست.

برای اینکار شبها در حالت خوابیده باید سوتین خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید  . سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید.

می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است.

Admin بازدید : 15 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
خبر شوکه کننده پدر شدن پسر 14 ساله نابالغ (عکس)

برتانی لنای ویانت” آمریکایی در یک رستوران کار می کند و به خاطر برقرار کردن رابطه جنسی با یک پسر نابالغ از سوی دادگاه ایالتی گناهکار شناخته شده و راهی زندان شد که دادگاه او را به سزای اعمالش برساند و او را مجازات کند.

مادر این نوجوان زمانیکه عکسهای سونوگرافی و بارداری این دختر را دید با پلیس تماس گرفت و پرده از این ماجرا برداشت،بعد از بازجویی از پسر نوجوان مشخص شد که او ماههاست با این زن رابطه دارد.
 

این پسر که نامش فاش نشده است ۱۴ سال سن دارد و میگوید زمانیکه فهمید بریتانی از او باردار است مرتبا او را نزد پزشک میبرد تا با انجام معاینات مستمر از سلامت فرزندش با خبر باشد،پلیس بعد از اینکه این خانم فرزندش را به دنیا آورد او را بازداشت کرد او طبق قوانین ایالتی پنسیلوانیا به خاطر برقراری رابطه با یک نوجوان که به سن قانونی نرسیده و از نظر قانون نابالغ است.
 
مجرم شناخته شده و به پرداخت ۲۰ هزار دلار جریمه محکوم شد،در حال حاضر با قرار وثیقه دادگاه روانه زندان شده است،در حال حاضر فرزند او نزد مادرش است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 10,245
  • بازدید کلی : 251,542