loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 12 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

چطور بفهمیم سکته قلبی سراغمان آمده؟
فشردگی و درد قفسه سینه و درد قسمت بالای بدن مهم ترین علائم سکته قلبی هستند، اما سکته قلبی علائم دیگری نیز دارد که باید آن ها را بشناسید.شناخت علائم سکته قلبی و مراجعه فوری به پزشک،  فرد را از خطر مرگ حفظ می کند.
مطلب زیر را بخوانید تا علائمی را که باید مراقب آن ها باشید، یاد بگیرید.

 

سکته قلبی,علائم سکته قلبی, رایج ترین علامت حمله قلبی

 

1- به درد قفسه سینه توجه کنید.
درد قفسه سینه، رایج ترین علامت سکته قلبی است، چه تند و تیز باشد و چه کند.اغلب کسانی که دچار حمله قلبی می شوند، موقع سکته قلبی احساس می کنند کسی مرکز قفسه سینه شان را فشار می دهد. احساس فشردگی قفسه سینه چند دقیقه یا بیشتر طول می کشد، و یا اینکه مدتی از بین می رود و دوباره بر می گردد.

Admin بازدید : 20 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

كودكان و مسواك زدن,مسواك زدن,مسواك زدن کودکان,آموزش مسواك زدن به کودکان

برای پیشگیری از مشكلات بعدی در سلامت دندان های كودك بهتر است مسواك زدن را از همان زمان كه دندان ها شروع به رویش كردند، یعنی حدود شش ماهگی، آغاز كنید.

 

برای این كار، بهترین روش این است كه او را روی پای خود بنشانید،سرش را كمی كج كنید و روی آرنجتان بگذارید و به آرامی، روی دندان هایش را بشوئید. این كار را می توانید دو بار در روز انجام دهید.اگر با این روش راحت نیست، میتوانیدترتیبی بدهید كه او دراز بكشد و سرش روی پای شما بگذارد زیرا به هر حال از آرنج نرم تر است و بعد دندان هایش را بشوئید.

 ممكن است كودك بخواهد مسواك را بجود ویا با دستش آن را بگیرد.بگذارید كنجكاوی اش را امتحان كند اما بعد مسواك را مجددا به داخل دهانش برگردانید و شستن را ادامه دهید.دقت كنید هیچوقت نباید كودك را به زور وادار به قبول این كار یا باز كردن دهان كرد زیرا قرار است بعدها مسواك زدن برایش یك عمل خوشایند باشد نه كاری كه از آن گریزان است.

فراموش نكنید خمیر دندانی كه می خرید باید از نوع كم فلوراید و مانند مسواك،مخصوص بچه ها باشد و توجه داشته باشید هنگام مسواك كردن مقدار زیادی از خمیر دندان را روی مسواك نریزید زیرا فلوراید بیش از حد، موجب ایجاد لكه های سفید رنگ روی دندان ها می شود . كم كم كه بزرگ تر شد می توانید به او یاد بدهید كه بعد از پایان كار، خمیر دندان های اضافی داخل دهانش را بیرون بریزد.

Admin بازدید : 22 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
نوع زایمان, زایمان و نازایی

وقتی به مطب دکتر متخصص زنان، زایمان و نازایی رفتم تا درباره علت افزایش شمار جراحی های سزارین در کشور از او بپرسم زنی باردار در اتاقش نشسته بود که با کنجکاوی به گفتگوی مان گوش می داد. او آمده بود تا از پزشک معالجش بخواهد به هر قیمتی شده است برایش جراحی سزارین انجام دهد اما حرف های من و عشوری مقدم که تمام شد، او هم دست به شکم گرفت و بلند شد که « دکتر ! نظرم عوض شده ... به نظرم زایمان طبیعی عاقلانه تر باشد...»

بیمار این متخصص، اگر نظرش را عوض نمی کرد زایمانش جزئی از آمار سزارین های فراوانی می شد که امروز ایران را در رتبه دوم سزارین در جهان قرار داده است اما حالا که تغییر رای داده است به آمار زنانی می پیوندد که درد زایمان طبیعی را تحمل می کنند تا پس از زایمان، تنی سالم تر و نوزادانی باهوش و سلامت داشته باشند.

Admin بازدید : 354 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)
سلام. دركودكی مورد آزار جنسی قرار گرفتم و طرف مقابلم سکس دهانی با من برقرار کرد. الان كه دختری 18ساله هستم به شدت به این موضوع فكر می كنم وحتی دوست دارم فیلم هایی رو ببینم كه مرد واسه زن این كار رو انجام میده و همه ذهنمو مشغول كرده. ازبقیه حالات نزدیکی واقعا عصبی میشم و متنفرم و دوست ندارم كسی بهم نزدیك بشه، ولی واقعا این حركت رو دوست دارم تا جایی كه همش به این فكر می كنم كه وقتی ازدواج كردم حتما همسرم این كارو انجام بده. خیلی به این موضوع و ارتباط جنسی دهانی فكر می كنم و حتی چندین بار در اینترنت مطالبی درباره اینگونه ارتباط خوندم و واقعا علاقه مندم. حس می كنم علاقه من به این موضوع خیلی بیش ازحده و منو اذیت میكنه. به نظر شما اینكه من این كار رو دوست دارم به دوران كودكی من بر می گرده كه شخص تجاوزكننده این كار رو باهام انجام داده؟ ولی چرا تحمل هیچ چیز حتی دست گرفتن و بغل كردن و نزدیك شدن به كسی رو ندارم و در مقابل عاشق این عمل هستم؟ خواهش می کنم راجع بهم بد فكر نكنید، چون من همیشه خدا رو در تك تك لحظات زندگیم حس می كنم، ولی خواستم دلیل این كارمو بدونم. ممنون.


با سلام و سپاس از اینكه مركز ما را برای پاسخ و راهنمایی برگزیده اید؛ پرسشگر گرامی من در راستای پاسخ به شما ابتدا علائم و نشانه هایی كه در كتب منبع برای اختلال PTSD ( استرس پس از رویداد یا ضربه) كه سوء استفاده جنسی نیز در زمره این طبقه بندی قرار گرفته است ذكر می نمایم.
الف) فرد در برابر واقعه ای تروماتیك قرار گرفته باشد با دو شرط زیر :
1. فرد شاهد ماجرا بوده و یا به آن دچار شده كه متضمن تهدید یا خطر مرگ بوده است.
2. واكنش فرد بصورت ترس، درماندگی یا وحشت شدید بوده است.
ب) فرد واقعه تروماتیك مذكور را دائما تجربه مجدد نماید به صورتهای زیر :
1. یادآوریهای مكرر با تصور، فكر، ادراك.
2. دیدن مكرر واقعه در رویا كه باعث رنج و عذاب می‌شود.
3. احساس یا عمل كه انگار واقعه دارد تكرار می شود.(خطای ادراكی ، توهم)
4. عذاب روانی شدید در مواجهه با اشارات درونی یا بیرونی كه رابطه یا شباهتی به حادثه مذكور دارند.
5. پیدایش واكنش های فیزیولوژیك در مواجهه با اشارات مشابه حادثه مذكور.
ج) اجتناب مستمر از محركهای مرتبط با واقعه تروماتیك.
د) علائم مستمر افزایش برانگیختگی حداقل دو مورد از موارد زیر:
Admin بازدید : 27 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
قبل از بارداری,دوران بارداری

نکاتی که قبل از بارداری باید دانست

 در دوران بارداری خانم ها با تغییرات بسیاری مواجه می شوند که با بسیاری از آنها آشنا نیستند و به همین دلیل بارداری به نظرشان عجیب و حتی ترسناک می آید؛ اما اگر خانم ها پیش از بارداری با این تغییرات آشنا شوند زمانی که باردار می شوند، ساده تر می توانند با وضعیت جدید مواجه شوند و دیگر از این تغییرات عجیب و غریب نمی ترسند.

در ادامه این مطلب با چند نمونه از تغییرات از زبان تازه مادرها آشنا می شوید تا اگر قصد دارید باردار شوید از دیدن این تغییرات متعجب و ناراحت نشوید. خواندن این مطلب را به شما آقایان هم توصیه می کنیم تا بیشتر با شرایط جسمی و روحی که همسرتان در طول دوران بارداری خواهد داشت، آشنا شوید و به او کمک کنید این دوران را ساده تر سپری کند.

Admin بازدید : 32 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ اگر با  نگاه کردن به این عکس باعث می شود که پوستتان خارش بگیرد، و یا بدنتان مور مور شود و موهایتان درد بگیرد،  بهتر است به یک روانپزشک مراجعه کنید چرا که ممکن است شما ازبیماری ترایپوفوبیا رنج ببرید! پس اول به این عکس نگاه کنید.
Admin بازدید : 18 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

شایعات روزنامه, مطالب خواندنی, چقدر خنده داره

چقدر خنـده داره که...

یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست ولی 90 دقیقه بازی فوتبال مثل باد میگذره

 

چقدر خنده داره که...

صد هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی با همون پول میریم خرید، مبلغ ناچیزیه

 

چقدر خنده داره که...

یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یکساعت فیلم دیدن به سرعت میگذره

 

چقدر خنده داره که...
وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم، چیزی یادمون نمی آد که بگیم ، اما وقتی می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم.

 

چقدر خنده داره که ...
خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن سخته، اما خوندن صد سطر از پرفروش ترین کتاب رمان دنیا آسونه.

Admin بازدید : 27 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

دیابت,درمان دیابت,داروی گیاهی دیابت

دیابت بیماری است که به ندرت قابل بهبود است و تنها می توان این بیماری را کنترل کرد.

دیابت بیماری است که به ندرت قابل بهبود است و تنها می توان این بیماری را کنترل کرد. در صورت رعایت نکردن نکات تغذیه ای به تدریج بیماری وخیم تر می شود و به ارگان های بدن آسیب می رساند. از این رو کنترل این بیماری اهمیت زیادی دارد. برخی از ادویه ها برای کنترل این بیماری مفید است.

دارچین: به نقل از سایت «هلث نیوز»، این ادویه روند سوخت و ساز گلوکز را بهبود می بخشد. این ادویه حاوی ماده ای است که به سلول های بدن در جذب قند کمک می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 10,167
  • بازدید کلی : 251,464