loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 11 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
http://media.isna.ir/content/210637_771.jpg/2

 

مجله زندگی به نقل از ایسنا نوشت :

 

گوهر خیراندیش با ابراز رضایت از روند بهبودی‌اش‌، آخرین وضعیت جسمی‌اش را تشریح کرد و خبر داد که از هفته جاری دوباره مقابل دوربین فیلم بهروز افخمی خواهد رفت.

 

این بازیگر در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تقدیر از همه کسانی که بعد از حادثه تصادف پیگیر وضعیت او بود‌ه‌اند گفت: بعد از تصادف به بیمارستان «لاله» منتقل شدم و در ادامه با تقاضای دکتر فرزین سرکارات جراح پلاستیک که دوست خانوادگی ما است برای ترمیم شکاف سرم که 15 سانتی متر بود به بیمارستان «فرمانیه» رفتم. ایشان برای اطمینان «ام آر آی» گرفتند تا خون مردگی نباشد. فردای آن روز به اتاق عمل منتقل شدم و بابت آن هم هیچ‌وجهی دریافت نکردند.

 

خیراندیش افزود: بعد از یک هفته بستری بودن به منزل رفتم و دوباره به دلیل نداشتن تخت مناسب جهت استراحت و درد شدید ناشی از شکستگی‌ها برای بار دوم به فیزیوتراپ بیمارستان «لاله» مراجعه کردم. بهروز افخمی به منزل ما آمدند و متوجه دردهای شدیدم شدند و من را به بیمارستان منتقل کردند.

 

وی ادامه داد: دکتر احمدی رئیس بیمارستان «لاله» از همان ابتدا بسیار برخورد خوبی با من داشتند. حتی وقتی برای اولین‌بار در اورژانس بیمارستان مرا "خانم مستشارنیا" خطاب کردند و از آنجا که قبلا بارها من را، دیگران به عنوان خیرآبادی، خردمند و یا خوروش صدا کرده بودند تصور کردم ایشان من را نشناختند و با شخص دیگری اشتباه گرفتند به ایشان گفتم من "مستشارنیا "نیستم و خودم را معرفی کردم. ایشان لبخند زدند و گفتند همه کارهای شما را می‌بینیم و شما "خانم مهرآفرین مستشار نیای کلاه‌پهلوی" هستید. دیدم تک تک نام شخصیت‌هایی که بازی کرده بودم را حفظ بودند.

 

 

این بازیگر ادامه داد: ایشان گفتند برای شما چه کار می‌توانیم بکنیم، گفتم؛ تختی که حالت بیمارستانی باشد در خانه ندارم بنابراین دستور دادند من را بستری کنند. پس از ترخیص از طریق علی شیرمحمدی که از طرف پروژه «آذر‌، شهدخت‌، پرویز و دیگران» مدام در کنار من بود، متوجه شدم بیمارستان وجهی نگرفته است.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 1,772
  • بازدید سال : 11,688
  • بازدید کلی : 252,985