loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 14 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

 

فروردین

شما انسان سنت گرایی هستید که همیشه یک روند را در پیش گرفته است و با گذشتسال ها نیز آن را تغییر نمی دهد. اما نامزد یا همسر شما از این مساله بسیارناراضی است و دوست دارد شرایط زندگی کمی تغییر کند. به همین دلیل احتمالارفتار متفاوتی در پیش بگیرد و این مساله نباید باعث تعجب یا هراس شما بشود.شاید متوجه شوید روش های جدیدی هم در زندگی وجود دارد که می توانید به سنت هایزندگی خود اضافه کنید. انعطاف پذیر و روشن فکر باشید. امروز دچار ترس و هراسزیادی هستید و مدام تصور می کنید پشت هر اتفاقی یک رازی مخفی است. با بیانترس های خود با دیگران می توانید این ترس را از بین ببرید.


اردیبهشت

امروز احتمالا با افراد جدیدی مواجه خواهید شد. جالب است احساسات امروزتان بهگونه ای است که حتی افرادی که تا دیروز نمی توانستید تحمل کنید را دوست خواهیدداشت. اگر شغل شما ایجاب می کند با افراد زیادی در روز در ارتباط باشید، مطمئنباشید امروز زمان موفقیت بسیار زیاد شما خواهد بود. اطرافیان نیز امروز دوستدارند به هر طریقی با شما در تماس باشند. همه اینها در زندگی خصوصی شما تاثیرمثبت دارد. امروز بحث و گفت‌وگوی زیادی با فرد موردعلاقه خود خواهید داشت اماباعث تقویت رابطه شما می شود. امروز هیچ کدام از شما نمی تواند با دیگری بر سرموضوع های مختلف به توافق برسد. اما از این تفاوت ها نباید هراسی داشته باشیدزیرا برای رابطه تان مفید هستند.


خرداد

امروز از روشی بسیار بانزاکت و باکلاس برای ابراز عشق به فرد مورد علاقه خوداستفاده خواهید کرد. شما هیچ گاه اینگونه برخورد نمی کنید و به خرید هدیه هایارزشمند و گران قیمت هم اعتقادی ندارید. اما امروز گویا خورشید از سمت دیگریطلوع کرده است و شما نامزدتان را بیرون دعوت می کنید و در فضایی رمانتیک لحظههای شادی با هم رقم می زنید. امروز به طور کلی در فاز رمانتیک و احساسی هستیدو از ته احساس خود را به طرف مقابل نشان می دهید. البته این را هم بدانید قانعکردن طرف مقابل برای درک و همراهی با ایده های شما کمی برایتان دشوار خواهدبود اما با حرف می توانید این مشکل را نیز برطرف کنید.


تیر

امروز باید منتظر چند مهمان باشید. اما آمدن این مهمانان باعث می شود بهتکاپوی تمیز کردن زیر و روی خانه بیفتید و این همه کار شما را خسته خواهد کرد.اما کمی آرام باشید و بدانید این دوستان فقط برای دیدن شما می آیند و قرارنیست خاک زیر تخت یا میز آشپزخانه شما را چک کنند. بهتر است از بودن در کنارآنها لذت ببرید و از فرصت پیش آمده برای استراحت دادن به خودتان بهره بگیرید.هنگامی که می خواهید در مورد خود حرف بزنید باید خیلی مراقب باشید. گفتن درمورد کسی که دوست دارید او را ملاقات کنید، می تواند برایتان تبعات بدی داشتهباشد. گاهی لازم است برخی احساسات درونی خود را برای همسر یا نامزدتان مطرحنکنید و همچون راز در خود نگه دارید.


مرداد

امروز انرژی بسیار بالایی خواهید داشت و بیشتر از هر زمان دیگر فعالیت خواهیدکرد. این فعالیت می تواند شامل تمیز کردن خانه، تعمیر وسایل خانه با اتومبیلیا مسایل مشابه باشد. هنگام غروب برایتان مهمان ناخوانده می آید و برای شام هممی مانند. اما از آنجا که خانه تمیز است و همه کارهای خود را انجام داده ایداز این مساله خرسند می شوید و با روی باز از آنها پذیرایی خواهید کرد. همیشهتصور می کنید بیشتر از همه می فهمید و هیچ کس مانند شما نمی تواند راه حلمناسب برای مشکلات پیدا کند. اما باید بدانید امروز این نامزد شما است که حرفدرست را می گوید و منطقی تر است که به حرف های او گوش کنید. اگر بتوانید قبولکنید دیگران نیز به اندازه خود درک و هوش دارند آن وقت مسایل ارزشمندی رامتوجه خواهید شد.


شهریور

شاید لازم باشد امروز در خانه مسوولیت ها را تفویض کنید. باید با نامزد یاهمسر خود صحبت کنید و از او بخواهید کمی از امور خانه به شما کمک کند. همینکارهای کوچکی که مجبور هستید هر روز انجام دهید می تواند موجب استرس شما شوندو شما هم این استرس را به اعضای خانه منتقل می کنید. بنابراین بهتر است تقسیمکاری صورت بگیرد که یک نفر قربانی دیگران نباشد و همه در کنار هم از زندگیآرام لذت ببرید. امروز احساس خوبی به خود نخواهید داشت. مجبور هستید رازی رابرای طرف مقابل مطرح کنید که به هیچ عنوان دوست نداشته اید برملا بشود. امابدانید پس از بیان حقیقت خودتان نیز از نظر روحی آرامش بیشتری خواهید داشت.


مهر

امروز باید منتظر شنیدن خبرهای خوب باشید. احتمالا دوستانی که از شما دورهستند امروز تماس می گیرند و اعلام می کنند در راه خانه شما هستند. یا شایدبرنامه سفر با خانواده برایتان پیش بیاید. همه رویدادهای امروز باعث خوشحالیشما خواهند شد و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید را به دیگران نیزانتقال می دهید. اما از نظر عاطفی کمی احساس ناراحتی دارید و نمی دانید دقیقاچه مساله ای باعث شک و نگرانی شما شده است. شاید کمی روی مود غر زدن باشید.اما حقیقت این است که نباید نگران باشید و برای آرامش بیشتر با همسر یا نامزدخود در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید.


آبان

ذهن و فکر شما به کسب اطلاعات بیشتر علاقه وافری دارد. یافته های جدیدتان باعثمی شود تا به دنبال چالش بعدی و کسب اطلاعات بیش از این پیش بروید. در پروژه بعدیکه انتخاب می کنید به سرگرمی های خود نیز توجه داشته باشید تا بخشی از کاری کهقرار است انجام دهید باعث لذت و تفریح شما نیز بشود. تحقیق و مطالعه نیز ازعلاقه مندی های شما در این روز خواهد بود که می تواند شما را در مسیر موفقیتدایمی قرار دهد. امروز بیش از هر زمان دیگر مرموز رفتار خواهید کرد. باید اینرابدانید که نامزد یا همسر شما از این حالت و رفتار شما متنفر است و دوستندارد دوباره در لاک خود فرو بروید و نتوان سر از کارهایتان درآورد. برای حفظرابطه خود بهتر است کمی نرمال رفتار کنید.

آذر

امروز حس دلتنگی عجیبی برای دوستان و اعضای خانواده خود خواهید داشت. حتی اگرمدت های طولانی است با آنها در تماس نبوده اید، تلفن را بردارید و تماسبگیرید. مطمئن باشید با هرکسی امروز حرف بزنید بسیار خوشحال خواهد شد وخوشحالی آنها انرژی مضاعفی به شما می دهد. در طول صحبت با دوستان قدیمی متوجهشباهت های خود با آنها می شوید. اگر نامزدتان امروز خیلی گرم و صمیمی برخوردنمی کند خیلی ناراحت نشوید. این احساس موقتی است. به جای اینکه بخواهید بدانیدچه در سر او می گذرد، به رابطه خودتان در روزهای اخیر فکر کنید. قبل از اینکهحرفی بزنید ابتدا خوب به آن فکر کنید تا باعث ناراحتی نشود.


دی

با توجه به نیروهای امروز، احتمالا بتوانید یک کار مناسب دیگر برای خود پیداکنید. در ماه های گذشته سخت کار کرده اید و ایده هایی ارزشمندی در سر پروراندهاید. بنابراین از اینکه پاداش تلاش هایتان را بگیرید چندان تعجب نکنید. امشبرا با دوستان خود بیرون بروید و جشن بگیرید. امروز روز شادی ها است آن را باناراحتی خراب نکنید. از نظر احساسی رابطه ای که دارید بسیار برایتان لذت بخشاست و دوست دارید تا ابد آن را ادامه دهید. کلید بهتر شدن آن نیز حرف زدن است.باید عواطف قلبی خود را صادقانه بیان و این عشق را تضمین کنید.


بهمن

مراقب باشید امروز خیلی خود را خسته نکنید. به واسطه قلب مهربان و دلسوزی کهدارید برای دیگران بیش از حد طبیعی تلاش می کنید و به همه خواسته های آنهاپاسخ مثبت می دهید. این برای جسم و روح شما خوب نیست. کمی به خود و نیازهایخود فکر کنید. گاهی لازم است به دیگران پاسخ منفی داد. امروز بهتر است ساکت وآرام به کارهای خود مشغول باشید تا اینکه بخواهید در مورد عواطف قلبی خود بهفرد موردعلاقه تان توضیح دهید. قصد شما برطرف کردن مشکلی اسن میان شما به وجودآمده است اما با این کار احتمالا اوضاع را بدتر می کنید.

اسفند

امروز، شاد، پر انرژی و خوش بین خواهید بود و احساس می کنید همه انسان های رویزمین را دوست دارید. از این همه احساسات خوب و مثبت تعجب نکنید. با این حسی کهدارید می توانید دوستان جدید برای خود بیابید. همان قدر که احساس خوبی داریدظاهر و چهره خندان و زیبایی هم خواهید داشت. به طوری که متوجه می شوید همهنگاه ها به سمت شما است و از این توجه نهایت لذت را خواهید برد. با نامزد خودساعات شادی را خواهید داشت و هر کدام حرف هایی برای گفتن دارید که تصور میکنید لازم است بیان شوند. از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید و هر مشکلیهست بیان و برطرف کنید


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 1,721
  • بازدید سال : 11,637
  • بازدید کلی : 252,934