loading...
░▒▓█عکس دختر همسایه █▓▒░
Admin بازدید : 20 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/27/1647009_875.jpg

سعید حلافی بازیکن تیم داماش در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «گفتار نیوز» درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: متاسفانه وضعیت خوبی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌خواهد برایم بیافتد. شاید الان موقع حرف زدن نباشد اما راستش را بخواهید من می‌خواستم خودکشی کنم تا از این فوتبال راحت بشوم.

مجله زندگی شیک به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشت : حلافی عنوان کرد: می‌خواستم خودکشی کنم تا از این فوتبال بی‌رحم و پر از مسائل حاشیه‌ای و نامرد راحت شوم و باور کنید تصمیم همین بود.

وی درباره خویش گفت: می‌دانید مشکل من چیست، چون در این فوتبال ساده‌ام و سرم به لاک خودم است و همیشه حرفهایم را رک و روراست می‌زنم، من هیچ وقت به دنبال درگیر شدن با مربی، مسئول و کسی نبودم و همیشه دنبال کار خودم رفتم. ساده سر تمرین می‌روم و ساده برمی‌گردم اما نمی‌دانم چرا اینقدر من را وارد حاشیه می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای بازگشتت به فوتبال داری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، من اگر آرامش داشته باشم خیلی راحت می توانم با شرایط ایده آل برگردم. من همیشه عادت دارم کاری به کسی نداشته باشم و حقم را در زمین بگیریم. همیشه با این که کوچک بودم در فوتبال کارهای بزرگ کردم ولی متاسفانه الان همه چیز تغییر کرده و من هشت بازی، بازی نکردم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1832
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 1,662
  • بازدید سال : 11,578
  • بازدید کلی : 252,875